Kaulah Jantung Hatiku ( 28th day of January, 19** )


" Happy Birthday Ayah "




Assalammualaikum semua,
Hari ni 28 January 19** birthday Ayah Eyrra... Alhamdullilah Ayah masih bersama Eyrra walaupun bukan sebungbung... tapi masih menghirup udara segar dibumi yang indah ini... syukur Alhamdullilah esok Eyrra balik Melaka kita jumpa k... Eyrra sayang sangat dekat Ayah... walaupun Ayah tegas orangnya... tapi Eyrra tau Ayah seorang yang penyayang... Mula-mula Ayah sedih sebab Anak dia dah Tunang... tapi Ayah tau dia dah tua... dia dah boleh terima orang lain untuk jaga anak Bongsu dia ni... dia pun dah kenal latar belakang keluarga En. Tunang... so dia harapkan En. Tunang Eyrra boleh jaga Eyrra macam dia jaga Eyrra... 

Ayah suka sangat dengan En. Tunang... Ayah tak sabar nak tengok Eyrra naik pelamin dengan En, Tunang... Eyrra harap sangat korang semua boleh doakan kesihatan Ayah Eyrra sihat selalu... Ya Allah kau sihatkanlah tubuh badannya... aku tak mintak lebih.... aku nak tengok Ayah sentiasa sihat... sedih bila tengok dia sakit... Eyrra doakan Ayah dari jauh...

Ayah Eyrra dah tak larat nak drive lagi,,, mata dia pun dah kabur... so Eyrra memang tak kasi Ayah bawa kereta lagi... so ada anak-anak yang ramai ni lah kene bawa dia jalan-jalan... beriadah dekat tempat-tempat yang tenang... menghirup udara segar dekat luar... nanti Eyrra balik Melaka... petang-petang kita pergi pantai lagi k... makan goreng pisang & air kelapa tepi pantai... Eyrra happy bila tengok Ayah happy.... Ayah Eyrra tak perlu pergi tempat-tempat yang mahal-mahal... janji anak-anak sentiasa buat dia bahagia...  

HAPPY BIRTHDAY AYAH


tata semua
meoww meoww
Assalammualaikum 



2 comments:

  1. selamat hari lahir buat ayah eyrra semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan tubuh badan serta kebahagiaan dunia dan juga akhirat...

    ReplyDelete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in