Masjid Terapung Terengganu ( Part 7 )


Assalammualaikum semua,
Eyrra nak share ni... mula-mula Eyrra ingatkan Masjid Terapung sama macam Masjid Kristal... rupanya lain... bila dah sakan berjalan solat jangan lah dilupakan... masa ni stop solat Asar dekat Masjid Terapung... solat Zuhur dekat Masjid Kristal... baru tau yang ni Masjid Terapung...



masa sampai je sempat Eyrra snap gambar Masjid ni... kene tinggal dengan Madam Bie... hehehe... 




lepas je solat... Kawan Madam Bie beria sangat nak snap kan gambar kita orang... segan juga sebenarnya... tapi Madam tu okey je... jenis sporting... lepas tu antar whatsapp at Madam Bie... berkerut-kerut muka Eyrra masa tu tahan panas... terus je pergi dekat bus... ingatkan kita orang je yang lambat... rupanya diaorang semua tengah makan ABC dekat dengan Masjid tu... sedap juga ABC tu... walaupun nampak biasa je... okeylah nanti tunggu entry yang terakhir Eyrra di Terengganu yer....


tata semua
meoww meoww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in