Losong Terengganu ( Part 5 )


Assalammualaikum semua,
malam ni Eyrra nak share pasal kepok lekor Losong... Eyrra pun tak tau nak cerita macam mana... sebab bab kepok lekor ni semua Eyrra rasa sama je... cuma Eyrra dapat bezakan garing dengan tak je... hahaha... masa ni dapat makang free pula... Eyrra ngap 2 je.. sebab ramai kan... bukan beli pun... Madam Bie yang beli... dah dapat snap gambar sikit... terus naik bus... sebab tak larat dah nak melepak lelama dekat tempat kepok lekor tu....




macam sosej kan bentuk kepok lekor ni... ngap sekali je masuk mulut... sebab comel je bentuk dia... bila makan panas-panas memang sedap... tapikan bila orang ni goreng cantik je... bila Madam Bie goreng... rasa macam keras pula... tapi keras-keras pun sedap... ngap je apa yang ada depan mata tu... hehehe




pencicah keropok ni memang sedap... tapi pedas lah... cicah sikit-sikit je... Madam Bie cakap baik tak payah cicah... hehehe... Eyrra tak kuat makan pedas... pedas sikit je dah minum air... 




sempat lagi snap gambar abg ganu ni haaa... kusyuk dia buat kerja... sampai tak perasan Eyrra snap gambar dia... yang Eyrra makan tu bentuk sosej... yang abg ni buat panjang-panjang macam belut tu... kira balik rumah kene potong serong-serong tu... Madam Bie ada beli yang ni... bila goreng... pehhh... keras gila... macam nak patah gigi ni... Madam Bie terlebih goreng sampai garing gila... 




Eyrra suka sangat kepok ni... bila makan crap crap bunyinya.... sebab Eyrra suka makan keropok... bila Madam Bie goreng je... mesti Eyrra curi-curi makan sambil tengok Madam Bie goreng.... hehehehe....masa ni macam-macam jenis ada jual... perisa udang lah... sotong lah... tapi Madam Bie beli perisa ikan.. sebab Eyrra alergic dengan seafood... nanti Eyrra cerita pasal sata pula yer.... nyummyyy...


tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in