Bekas & Cawan Yang Berguna


Assalammualaikum semua,

Awak-awak semua... Eyrra bukan nak tunjuk bekas comel-comel ni saje-saje je... Eyrra cuma nak kongsi dekat korang yang duduk dekat hostel tu... kalau tak nak bawa macam-macam dekat tempat belajar tu... korang bawa benda ni pun dah okey... mangkuk tu boleh pakai untuk letak sup ke or meggie me sedap... hahahahah... lepas tu bawa sekali gelas besar gedabak macam tu... senang sikit nak makan oat ke... minum susu ke... macam-macam boleh... sebab nak puasa kan... nak bersahur dengan oat ke... boleh makan dalam tu... boleh cecah-cecah dengan biskut... nyum nyum.. itu pun dah kenyang... tak payah bawa mangkuk-mangkuk besar lah.. pinggan lah... macam-macam bagai... buat semak kan meja je... tu pun dah cukup... hehehe.. dah macam mak tiri pula Eyrra berceloteh... 




Bekas kiuttt miutttt by Missue Eyrra Zerra




Gelas Besar Gedabak By Missue Eyrra Zerra...


tata semua
meoww meoww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in