Transformation Cik Kasut


Assalammualaikum semua,
Entry kali ni Eyrra nak cerita pasal sepasang kasut... hehehe... kasut yang lama Eyrra ni banyak bagi kenangan dekat Eyrra tau.. masa mula-mula beli kasut ni... Eyrra beli masa Part 1... tapi Eyrra simpan je tak pakai-pakai... sebab Eyrra ada kasut lain.. Eyrra suka kasut tu sebab ada  )(  macam cantik je macam cantik je kan.. lepas tu simple pula tu design kasut tu... Eyrra pun apa lagi.. beli lah kan.. bila naik Part 2.. Eyrra pakai lah kasut tu... masa tu hari jumaat pula.. punya lah turun tangga tu elok-elok.. agak molek-molek gitu.. mesti orang tengok Ayu je minah ni dengan berbaju kurung... pehhhh.. perasan.. puji diri sendiri... hahahah...  dah lah orang ramai gila masa tu... boleh pula terjatuh.. siap terseliuh bagai... masa tu Allah je lah yang tau... betapa sakitnya kaki Eyrra dan betapa malunya Eyrra masa tu... masa tu Amirah pun terkejut.. dia ada pula masa tu.. dia tengah tunggu Eyrra.. dia cakap mungkin kasut tu kan ada muncung dekat depan.. tu yang terjatuh.. lagi pun kasut tu agak licin juga lah tapak dia.. Eyrra kuat kan diri... Eyrra pergi juga kelas.. walaupun sakit sangat... sampai bengkak kaki Eyrra... Selamat Amirah ada masa tu.. dia yang paksa Eyrra pergi Penawar... dia cakap nanti Doktor kasi ubat tahan sakit dan " Bandage "... kalau tunggu nanti.. lagi Eyrra sakit... sampai bilik je Roommate Eyrra Kak Farah & Nadhirah yang tolong pasangkan Bandage tu.. menangis-nangis Eyrra masa tu.. sebab sakit sangat... sebab Bandage yang dia kasi tu yang jenis sarung... mana tak sakitkan... :( 




Tadaaaaaaaaaaaaa.... sebelah kanan yang lama sebelah kiri yang baru... simple je kan... sesuailah untuk pergi kelas kan...




Hope kasut ni tahan lah sampai Eyrra habis Sem... hehehhe...




kasut ni akhir sem ni dah boleh buang dah rasanya... sebab dah teruk sangat rupanya...


tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in