Program Vaksinasi ( HPV )


Assalammualaikum semua
Akhirnya, habis juga Dos 3... masa sebelum Dos 1 bertarikh 17.6.13 Eyrra dengan kawan-kawan sangat ragu-ragu nak pergi... sebab ada yang cakap kalau pergi inject HPV ni nanti jadi mandul lah... pehhhh... siapa yang nak mandulkan semua orang nak ada zuriat... punyalah takut... hahahha... lama-lama ramai pula yang pergikan... kita orang punya lah tanya siapa yang dah kene inject tu.. apa rasa dia.. ada yang cakap sakit.. ada yang cakap tak... fikir punya fikir... kita orang semua pun pergi lah.. ingatkan sekali inject je... rupanya siap kasi kad lagi... 3 Doss tauuuuuu... dah alang-alang kene Dos 1... kita orang pun teruskan Dos 2 bertarikh 17.7.13... ada yang cakap Dos 2 lagi sakit dari Dos 1... takut juga... hehehe... tapi kita orang ni berani tau... hahahah... berakhirlah kesemuanya... Dos 3 bertarikh 17.12.13 dah tak heran sangat dah... malas Eyrra nak tanya dekat orang sakit ke tak.. nanti mesti orang jawab sakit dari Dos 2... hahaha... Eyrra pergi je lah redah Penawar tu... untuk kesihatan Eyrra juga kan.. tapi ada je kawan-kawan Eyrra yang tak berani nak amik Dos 3.. tak tau lah kenapa... mungkin dia tak bersedia lagi kot... ehhhh... lupa nak cerita... kaum Adam ni... dokkkk sibuk-sibuk tanya... kita orang ni inject apa.. inject ni untuk kaum Hawa je k.. kaum Adam tutup mulut je k.. tak payah amik tau... hahahha... malu nak citer lebih-lebih... 




masa nak inject Dos 3 tu kita orang siap dapat beg & botol air lagi... hahaha... Eyrra siap tepekkan kad temujanji vaksinasi dekat atas beg tu...


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in