Portal WIFI Celcom


Assalammualaikum semua,
Kemajuan demi kemajuan.. hehehe.. terlebih sudah... Eyrra nak kongsi dengan korang semua... mungkin Eyrra kongsi benda ni terlewat sangat.. mungkin korang dah guna dulu.. Eyrra baru je nak update dan kongsi dengan korang.. sebelum ni Eyrra guna broadband yang jenis biasa je tak ada pun portal wifi ni.. sekarang ni je baru Eyrra upgrade kan broadband Eyrra kepada portak wifi... sebab zaman sekarang ni semua orang lebih kan penggunaan HP daripada laptop.. bila Eyrra guna portal wifi ni.. Eyrra boleh guna dekat HP sekali.. lepas tu boleh bawa pergi mana-mana.. nak cucuk dekat kereta pun boleh.. kira benda ni serbe boleh lah kan.. tapi kalau kita guna P1.. tak payah cucuk-cucuk pun tak apa kan.. bawa je pergi mana-mana.. tapi Eyrra tak minat sangat.. takut GB cepat habis je.. tu yang Eyrra beli yang jenis macam ni juga.. hehehe.. pilihan yang bijak kata promote tu... sebab Eyrra pilih portal wifi... tak rugi lah dia promote dekat Eyrra.. terus je berminat... kihkihkih.. selamat Mak Eyrra on je.. kalau tak.. guna yang lama tu je lah... sedih sedih.. tak maju-maju.. hehehe... okeyy lah.. penat nak celoteh macam-macam... dekat bawa ni Eyrra ada letak picture portal wifi tu.. pergi lah tinjau-tinjau sikit... mana tau berminat nak guna juga ke kan kan... jommm kita publish je... penat dah jari jemari Eyrra menaip ni... 




tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum semua...


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in