Perabot Baru Terbaik Dari Hutan


Assalammualaikum semua,
Berakhirlah cuti sem kali ni... tata Melaka... hai haiiiii Uitm Segamat... sebulan lebih Eyrra menanam anggur dirumah... 25.11.2013 kembalilah Eyrra sebagai seorang pelajar Uitm balik.. sebulan lebih cuti rasa macam seminggu je.. hahaha... rasa macam tak cukup je cuti kali ni... tapi rasanya cukup lah tu... hahaha... kalau Eyrra lama-lama dekat rumah... makan tidur je kerja... memang gemuk gila lah badan Eyrra nanti.. sekarang ni pun terasa macam berat je badan ni nak berjalan... hahhaha... naik sem pergi penawar... pehhh... berat dah naikk.. risau gilaaa.. terus ajak member pergi jogging bila weekend... kalau tak jaga badan ni... habis semua baju tak muat dah.. sedihhhh... :(




Tadaaaaaaaaaaaaa!!!! 
banyak tak barang yang Eyrra bawa... macam nak termuntah je bonnet kereta ni kan.. rasa malu pula masa dah sampai dekat kolej.. rasa macam barang Eyrra je yang banyak... hehhehe.. tapi bila sampai-sampai je Kolej Mutiara.. tengah angkat-angkat barang... tertiba je nampak barang student lain dekat tangga.. pehhhh... banyak gila barang dia... lagi banyak dari Eyrra... hehehhe... rasa lega sikit lah... kihkihkih... ingatkan..  Eyrra yang paling banyak antara student Uitm ni.. hikhokhikhok....

Ehhh ehhhh... terlupa pula nak citer... masa habis je final sem lepas... JPK suruh bawa kerusi biru tu turun.. katanya nanti kita dapat pakai perabot baru... pehhh.. memang suka sangat... sebab perabot yang kita orang guna selama ni dari tahun 1992... dah lama sangat kan.. Eyrra pun belum lahir lagi... tapi selamat perabot ni masih tahan lagi.. naik sem ni semua student Kolej Sector B dapat perabot baru lah... hehehe.. jom tinjau meninjau perabot baru kita orang ni... 




haaaa!!!!! belah kiri tu perabot tahun 1992 sampai 2013... yang belah kanan tu masih baru digunakan pada 24.11.2013... colour merah lagi tu kan... terasa garang pula.. hehehe... orang pertama yang pakai perabot tu.. jaga baik-baik lerrr... apa lagi... kihkihkih...




Ermmmmm... nak cakap pasal katil ni pula... katil yang lama lagi selesa dari katil yang baru.. sebab yang baru ni bergoyang-goyang lah... takut pula nak naikkk.. lepas tu bila pusing-pusing je.. nanti dia berbunyi.. rasa macam tak selesa lah pula.. tangga dia pula macam licin je.. takut juga kalau terjatuh ke kan.. tapi Eyrra bersyukur juga lah.. dapat guna perabot baru... hehhhehe





ni pula meja belajar kita orang.. meja yang dulu agak luas juga lah.. lepas tu banyak laci boleh simpan barang... meja kali ni agak macam meja computer pula.. dah susah nak letak barang-barang.. barang-barang makanan pun kene letak dekat rak.. nampak macam bersepah sikit.. sebab tak tau nak letak mana barang-barang tu... mungkin baru nak sesuaikan dengan perabot baru... nanti lama-lama teratur lah barang-barang Eyrra tu... kerusi dia mengancam kan warnanya.. cantik...sama macam warna almari Eyrra...




esok nak balik Segamat.. malam tu baru mengelabah nak cari seliper.. hahaha... sebab seliper Eyrra yang lama tu agak bahaya... kalau lantai licin.. mesti rasa macam nak jatuh je tau... masa Eyrra nak beli tu kedaiii macam nak tutup je.. sebab bila malam baru teringat nak cari seliper... Eyrra terus je rembat yang ni.. terus je bayar... sampai je dekat casher.. orang tu cakap RM30.. Mak Eyrra menggeling kepala je.. seliper macam tu je mahal.. hahhaha.. nak buat macam mana.. orang nak pilih-pilih dia tak kasi.. suruh cepat.. Eyrra pun ambil je lah yang tu...




sampai je dekat Kolej.. dah lah berabuk lantai tu.. tapak kaki Eyrra jadi hitam.. pehhhh.. sik sik pergi toilet nak cuci kaki ni.. esok je balik dari kelas... masa Eyrra teman member Eyrra pergi beli buah-buahan.. kita orang tengah lepak-lepak ternampak lah seliper ni... harganya pun murah sangat-sangat RM3.50 je.. hehehe... Eyrra pun apa lagi.. terus je beli.. sampai roommate Eyrra pun nak beli juga.. sebab murah je kan.. now.. tapak kaki Eyrra dah tak hitam dah.. yeayyyy... tak payah sik nak sental-sental kaki ni je... okey lah kawan-kawan doakan Eyrra berjaya dengan cemerlangnya untuk sem ni dah sem seterusnya.. Amin...


tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum


2 comments:

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in