Kucing Yang Comeyyyyy


Assalammualaikum semua,
Entry Eyrra kali ni tentang Dak Kontot.. Dak Kontot ni kucing cousin Eyrra.. setiap petang sampai malam mesti Dak Kontot ni ada dekat rumah Eyrra... sebab Eyrra ada kucing bertina.. Dak Kontot tu kucing jantan.. nak mengorat lah tu.. tapi kucing Eyrra ni garang.. dia tak nak kawan pun.. bila Dak Kontot tu datang rumah.. dia macam marah-marah je.. dia lari lah.. hahaha... malu lah tu... tapi sememangnya kucing Eyrra Dak Putih tu memang garang.. Eyrra takut.. hehehhe...




kucing sekarang ni mana nak makan sisa-sisa makanan dah.. makanan nak mahal aje... nak yang berkualiti aja... nak jaga bulu lah tu... hahahaha.. Dak Putih tu bulu dia memang cantik... bersih je.. tapi memang susah nak snap picture dia.. sebab suka lari-lari... lepas tu garang pula tu.. Dak Putih manja dengan Ayah je.. dengan orang lain dia kurang...




tengokkk tu.... kasut Ayah selalu jadi mangsa... Dak Putih selalu cakar-cakar kasut Ayah.. Ayah kita ni dia diam je.. sayang sangat dengan kucing dia tu... kasut sendiri kene cakar depan mata pun Ayah masih senyap je... redha je kasut dia kene cakar... hahaha... kalau Eyrra... Eyrra dah geram dah.. suruh Ayah marah dia juga.. hahahaha...




ni lah Dak Kontot...
comeyyyy takkk comeyyy takkkk..siap pakai rantai pink tau... macam teddy bear je Eyrra rasa... macam nak pelok pun ada... gerammm je.. comell sangat muka dia... Dak Kontot ni manja tau... dia selalu datang dekat Eyrra.Eyrra je lari-lari.nanti dia ikut juga.hahahah.


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in