Selamat Hari Raya Aidiladha ( 15.10.2013 )


" Raya Haji Tahun Ni Terasa Meriah "




Pagi Raya sempat lagi Eyrra dengan cousin snap-snap gambar... yang lain sibuk makan + tengok TV... kita orang snap gambar je lah... kenangan untuk hari raya... sebab Raya Aidilfitri tak sempat nak bergambar sangat... cepat betul jiran tertangga datang... kene lah layan kan... 




Bergambar bersama-sama adik-adik sepupu... sebenarnya sepupu Eyrra ramai lagi.. tapi semua tak balik.. diaorang raya belah sana rasanya... tinggal kami je lah... tapi sepupu yang dah kahwin ramai juga yang ada... tapi diaorang kene layan anak-anak... hahhaa... zaman muda diaorang dah berakhir... kihkihkih...




Eyrra kalau tak buat muka kelakar macam tu memang tak sah... saje je nak buat muka comel-comel macam ni.. mesti geram atau menyampah kan bila tengok... ada Eyrra kesahhh... hahahhaha.... sekali sekala buat perangai comel-comel.. bukan selalu pun....




haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! tadaaaaaaaaaaa!!!!
ni lah " PERIUK KERA " sedap tau pulut yang dimasak dalam Periuk Kera tu... dulukan Eyrra pernah tanya dekat Mak Eyrra... ni periuk untuk kera minum ke??? eeeee... geli lah nak makan... Mak cakap bukan lah... nama je Periuk Kera... sedap tau... Eyrra rasa lah dulu... Eyrra pun cuba lah rasa... nak tau juga sedap ke tak... sebab Mak cakap rasa macam pulut biasa je... Eyrra pun rasa lah... pehhh.. lagi sedap tau... sebab letak dalam periuk yang comel tu... hehehhe.... 


tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum semua


2 comments:

  1. first time fae dgr pulut periuk kera hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. seriusly.. Fae tak pernah rasa ke?? nanti raya dtg melaka.. at melaka banyak periuk kera... ahhaha... nanti Fae boleh makan banyak2.. hehe

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in