Selamat Berbuka Puasa Eyrra

" Berbuka Puasa Di US "



Setiap hari bila lepas baca doa mesti Eyrra rembat kurma dulu.... mesti Eyrra makan 2 buah kurma... lepas tu baru Eyrra makan nasi... kadang-kadang tu sebelum Eyrra nak study pun Eyrra makan kurma dulu... kononnya nak bagi ilmu ni cepat masuk dekat kepala lah... hu3... tapikan Eyrra memang suka pun makan buah kurma... sedap... manis... dulu masa parents Eyrra balik dari Ibadah Haji... diaorang beli coklat kurma... pehhhh... sedap sangat... tu yang Eyrra tertarik dengan buah kurma tu... 



tadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
hari-hari Eyrra makan lauk macam ni lah... hari-hari ayam... mana tak gemuk kan... tapi sedih tau... hari-hari makan lauk bungkus... dulu masa duduk dengan family... hari-hari makan lauk mak Eyrra yang masak... kali ni berpuasa dekat US... makan je lah nasi bungkus... tapi tak pe.... kita kan kene bersyukur dengan apa yang Allah kasi dekat kita... tak boleh merungut-rungut k Eyrra oiiii... bersyukur dengan apa yang ada dekat depan mata kita ni...


tata semua
meowww meowwww
Assalammualaikum


2 comments:

  1. waaa sedapnya tuu >.<
    kat mana ni kak? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaa.... biasa-biasa je lah... makanan orang bujang... dekat Uitm Segamat je... ehhehe

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in