Majlis Perkahwinan at KG Ayah


" Majlis Perkahwinan Di Hari Raya "


Assalammualaikum semua,
Ramai juga yang kahwin masa hari raya ke 3 ni kan... selalunya raya ke 2 atau 3 Eyrra dengan family baru pergi beraya dekat kampung Ayah... kebetulan memang Ayah ajak pergi beraya masa hari raya ke3... sebab Ayah cakap sedara dia kahwin... kita orang semua ikutkan aje... hahaha... sebagai anak... kami semua kene lah ikutkan... lepas je ikut plan Ayah... kita orang kene ikut plan Mak pula... kene pergi Openhouse rumah kawan-kawan dia... raya ke3 memang ramai orang buat Openhouse... kalau ikutkan kawan-kawan Mak Eyrra tu... tak sanggup Eyrra nak pergi.. banyak tempat... kita orang pilih tempat yang berdekatan je... tak nak pergi jauh-jauh... sebab masa raya jalan jem... tak kuasa duduk dalam kereta lama-lama... okey lah Eyrra nak tunjuk gambar yang sempat Eyrra snap... Eyrra dengan Akak Ipar Eyrra yang ni je suka bergambar... yang lain semua tunggu kat luar... makan lah apa lagi... orang lelaki.. mana heran nak bergambar... makan lagi diaorang suka... Mak & Ayah sibuk melayan sedara mara... Akak ipar Eyrra yang sorang lagi tu.. melayan kerenah anak dia.. tu yang susah nak bergambar... kalau tak... dia mesti join sekali kita orang... hu3...  





gambar-gambar yang ni je yang Eyrra sempat snap masa tu... sebab orang ramai sangat... perut pun agak lapar... kihkihkih... lepas je snap gambar Eyrra terus je makan... hehehe... 


tata semua
meowww meoww
Assalammualaikum


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in