Demam Lagi Sem Ni...


" Dugaan Nak Final "


Assalammualaikum semua,
Eyrra nak kongsi cerita sikit dekat korang... bila datang je musim " EXAM " mesti Eyrra tak boleh lari dengan satu ayat ni iaitu " DEMAM "... bila Exam penting je mesti Eyrra demam... memang tak boleh dielakkan... dari Eyrra " UPSR - PMR - SPM - DIPLOMA " bila nak Final Exam je mesti Eyrra demam... tak kira lah sebelum atau masa ada paper tu... Eyrra selalu jaga kesihatan... tapi tetap juga demam... mungkin Allah nak uji Eyrra... masa Eyrra demam dekat US... roommate Eyrra lah selalu bagi semangat dekat Eyrra... Eyrra hargai sangat... masa tu ada juga insan yang baik nak teman Eyrra pergi Penawar untuk amik ubat...  dia siap teman Eyrra beli makanan lagi... walaupun Eyrra tau dia mesti penat... sebab dia pun ada kelas juga macam Eyrra... mungkin dia risau kan Eyrra... dia sanggup teman Eyrra... thanks... jasa anda dikenang sampai bila-bila... 





Farmasi dekat US kitaorang semua panggil " PENAWAR "




ni lah ubat-ubat yang perlu Eyrra telan untuk cepar sihat... Alhamdullilah.. Eyrra sembuh dengan cepat... tapi ambil masa juga lah... kira seminggu juga lah Eyrra demam dan menahan kesakitan sendirian... tanpa Mak Ayah disisi... masa tu Eyrra rasa Eyrra sorang-sorang je tanpa kawan-kawan... dugaan tu datang bila kita susah... bila kita senang... ramai betul orang sekeliling kita... lumrah hidup manusia...  tapi tak pe... Allah masih lagi sayangkan Eyrra... dia kirimkan Eyrra kawan yang sanggup susah senang dengan Eyrra... walaupun baru kenal... Eyrra gembira sebab dia muncul dalam hidup Eyrra... 


tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in