Baju Raya vs Duit Raya


" Baju vs Duit "


Assalammualaikum semua, 
Eyrra nak cerita sikit ni... raya tahun ni agak suram sikit... suasana hari raya pun Eyrra tak rasa sangat... tuptup... esok dah raya dah... tema raya tahun ni... semua colour biru... Eyrra sorang je pakai colour gold tu... beza betul dari family Eyrra... Eyrra terpikat pula dekat baju tu... Eyrra tengok cantik je... Eyrra rembat je lah kan... mana boleh tunggu lama-lama lagi... nanti orang lain yang kebas... melopong Eyrra nanti... tapi lama juga Eyrra fikir... nak beli baju tu ke tak... lama-lama semua orang cakap cantik... Eyrra pun beli je lah... baju biru yang mak Eyrra belikan tu... Eyrra tetap pakai juga... cuma belum sentuh lagi baju tu sampai sekarang ni... masih tergantung dekat dalam almari tu... mungkin raya tahun depan baru Eyrra pakai... hu3...



tadaaaaaaaaaaaaaa!!!!
ni lah baju yang Eyrra ceritakan tadi tu.... cantik tak??? simple je kan... ehhhh... lupa nak citer baju yang lagi satu tu... baju tu Eyrra beli masa keluar dengan kawan Eyrra... masa tu niat dihati nak cari kasut je... tak terfikir langsung nak beli baju ni... bila Eyrra nampak je baju tu... konon-kononnya nak try je... lepas tu tengok dekat cermin... pehhhhh.... macam lawa je kan... tanya harga... boleh tahan lah... Eyrra try punya try... berminat pula... colour merah amat menyerlah kecomelan Eyrra... cewahhh... over pula... terus je beli... kira baju raya yang Eyrra suka ada 2 lah... sebenarnya banyak baju raya Eyrra tahun ni... tapi tu je yang Eyrra suka... hahaha.... yang lain Eyrra simpan je buat perkasam... bila urgent nanti Eyrra rembat je lah dekat dalam almari tu... 



haaaaaaaaaaaaa !!!!
banyak tak duit raya Eyrra... dah besar-besar pun orang masih nak kasi duit raya dekat Eyrra lagi... pergi raya je mesti orang kasi duit raya... mungkin diaorang tau Eyrra masih belajar lagi kot... Eyrra duduk rumah pun orang yang datang berraya tu pula yang kasi duit raya dekat Eyrra... Eyrra terima dengan tangan yang terbuka... hahahha... orang dah kasi kan kan... tak kan nak tolak mentah-mentah... amik je lah... nak cakap muka Eyrra macam budak-budak rasanya tak... rasanya dah cukup matang dah ni... hahhaha... Eyrra hanya beraya 3 hari je... sebab Eyrra dah kene balik US... terpaksa lah korban kan beraya bersama-sama kawan-kawan Eyrra... sedih sangat sebab tak dapat beraya dengan classmate masa sekolah Eyrra dulu... 


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in