Askar Perang


" Askar Perang Di Pintu Bilik "



Assalammualaikum semua,
Eyrra nak cerita pasal Askar Perang ni... bila ingat-ingatkan balik... tergelak-gelak Eyrra... Askar Perang ni roommate Eyrra yang jumpa dekat pintu bilik kita orang... sebelum Kak Ika jumpa mainan Askar Perang ni... kawan Eyrra pernah cerita... masa kecik-kecik dulu dia suka sangat main Askar Perang tu... beberapa hari kemudian... tertiba je ada Askar Perang dekat depan pintu bilik kita orang... perbualan Eyrra dengan Kak Ika...

Perbualan Kami :

Kak Ika : 
Eyrra akak jumpa Mainan Askar Perang dekat depan pintu ni... siapa punya??? Eyrra punya ke???
  ( kebetulan Eyrra sorang je ada dekat dalam bilik tu )

Eyrra :
Ehhh... tak lah... bukan Eyrra punya lah... siapa pula yang main Askar Perang ni... 
( kita orang tergelak-gelak )

Kak Ika :
Mungkin Askar Perang ni jadi Pengawal Keselamatan bilik kita kot... hahahhaa.... 
( tergelak sakan masing-masing )

Eyrra :
Mungkin... rasa terselamat sikit... kan kecoh pasal OM kan at sector C tu... hahahha... 

beberapa jam kemudian... Nadhirah balik... Eyrra tanya dekat dia... 

Perbualan Kami :

Eyrra :
Ni Nad punya ke???

Nad :
A'ah... Nad dapat masa ada event " PERKAD "...

Eyrra :
( tergelak je yang mampu masa tu )
lahhhh.. ingat kan Pengawal Keselamatan bilik kita ni... hahahahhaha

Nad :
Macam mana boleh ada at Eyrra... mesti terkeluar dari Almari Nad...

Eyrra :
Kak Ika yang jumpa tadi... hahahahha Eyrra nak boleh???

Nad :
Boleh... Amik lah... 

Eyrra cerita kat kawan Eyrra ada Askar Perang dekat dalam bilik... Eyrra tunjuk dekat dia... dia nak pula... dia cakap Askar Perang tu lah dia main masa kecik-kecik dulu... kelakar lah... ingatkan Askar Perang tu bernyawa malam-malam.. boleh bergerak sampai dekat bilik kita orang... hehehhe... macam-macam ragam lah...


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum


2 comments:

  1. Replies
    1. Orang Minyak... at u diorang semua gosip2 pasal OM tu.. tipu je.. gosip2 liar... hehehhe

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in