Sticker Uitm Segamat


" Barang-Barang Electric Wajib Kene Tampal Sticker "




" Iron Gurl Panasonic"




" Cas Laptop Acer "




" Cas HP Sony "


Assalammualaikum semua kawan-kawanku....
sementara nak tunggu berbuka puasa... Eyrra nak publishkan entry pasal sticker ni... habis comot barang-barang electric Eyrra kene tepek benda alah ni... tak suka sebenarnya.. tapi takut kene check bilik... Eyrra pun tepek jugalah benda alah ni... mungkin Uitm takut student tak bayar bill electric... dia buat lah macam tu... tapi tak apa lah... ikut kan ajar apa yang Uitm suruh... sebab Uitm dah kasi tempat tinggal yang free... kalau duduk luar... beratus-ratus kene bayar duit sewa rumah... lagi sakit... duit sewa rumah tu... macam-macam Eyrra boleh beli barang... tak gitu... ikut lah arahan dari Uitm... Uitm sekarang ni pun dah tegas sikit... siapa yang tak pakai kad matric... terus kene rampas... lepas tu kene bayar saman... Eyrra dah kene sekali dah... sebab tak pakai kad matrik... duit terbang melayang macam tu je... sedihhhh... lepas duit berbuka puasa... tapi tak apa lah... salah Eyrra juga... siapa suruh gatal-gatal tak pakai kad matrik...kan dah kene saman... satu pengajaran juga tu.. lepas je kene saman... Eyrra pergi kelas pakai kad matrik... lantak lah orang nak cakap Eyrra skema ke pakai kad matrik.. kita kene berbangga tau dapat jejak kaki dekat Uitm ni.. orang dekat luar sana.. ramai yang nak study dekat Uitm ni... cuma rezeki tak ada...
" Saya Banggga Jadi Warga Uitm "
" Uitm Dihatiku "


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua


1 comments:

  1. hai. lovely preloved here
    http://renyukrenyuk.blogspot.com/2013/07/hanna-preloved-2013.html

    ReplyDelete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in