Product Mandian Missue Eyrra


" Wajib!!! Semua Kene Ada Waktu Mandi "




" Nourishing Conditioner & Shampoo Sunsilk "




" Secret Garden & Exfoliating "




" Sensitive Whitening "




" Eversoft & Safi Balqis "




" Tracia "




" Berus Gigi Colgate & Berus Bracess "

Assalammualaikum semua...
haaaaaaaaaaaa.... dah tengok produk mandian Eyrra... semua ni wajib kene ada dekat dalam bakul pink Eyrra... semua kene ada... kene lengkap... sebab Kaum Hawa ni macam-macam kene jaga... masa muda-muda ni lah kene jaga... nanti kalau tak jaga... umur dah meningkat.. memang susah... rambut kene sentiasa wangi... kulit muka kene jaga... sebab Kaum Adam ni.. kadang-kadang diorang ni cakap je tak kisah... tapi dalam hati diorang... mesti nak yang sedap mata memandang kan.. tak cantik pun tak apa... janji pandai jaga diri... tak gitu Kaum Adam... lepas tu bau badan pun kene jaga juga... nanti tak ada lah orang yang duduk sebelah kita tu jadi pening... sebab bau badan kita kan... lebih baik jaga dari sekarang... orang akan mengata kita belakang-belakang... kita mana tau orang kutuk kita ni busuk ke apa ke kan... kalau macam tu... kita kene lah bertindak sendiri... bukan nak kene tunggu orang lain yang tegur kita dulu.. kita lah yang jadi malu nanti kan kan kan kalau orang tegur kita ni busuk.... cepatlah bertindak k...

mesti korang geram tengok product mandian Eyrra ni kan... kebanyakkannya warna pink... kawan Eyrra cakap macam tu... sebab kawan Eyrra sendiri geram... sebab dia cakap.. semua warna pink... hehehe... dah Eyrra pula yang kene marah... kihkihkih... dulu kawan Eyrra siap panggil Eyrra Alien Pink lagi... jealous lah tu.... okeylah... tak nak lah celoteh macam-macam.. nanti jari jemari ni jadi kremmmmm... cewahhhh....


tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum...


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in