Bubur Di Masjid MT & Masjid US


" Masjid MT & Masjid US "


Assalammualaikum semua ,
Selamat menjalani ibadah puasa yang ke 18... okeylah... Eyrra nak cerita ni... bila masuk je bulan ramadhan... bila berbuka puasa je.. memang tak sah lah kalau Eyrra tak pergi ambil bubur dekat Masjid... sebab bubur dekat Masjid berdekatan dengan rumah Eyrra tu sangatlah sedap... kira macam makanan wajib selepas balik terawih... sebab masa berbuka kita orang sekeluarga makan nasi & kuih muih je... bubur memang makan lepas terawih... kali ni Eyrra berpuasa dekat Uitm... sekali je hari tu dapat balik berbuka puasa dengan Family... tu yang Eyrra semangat pergi ambil bubur... tak suruh pun tau masa tu.. Eyrra pergi sendiri... kihkihkih....



ni pula bubur dari Masjid Uitm Segamat... sedap jugalah rasanya... banyak sangat dalam satu bekas ni... tak habis Eyrra makan... rezeki masa bulan puasa ni banyak sangat... sampai tak termakan... sebab masa ni Kak Ika kasi kentang goreng MCD... banyak pula tu... tu yang kenyang... tak habis nak makan... nak kasi roommate... semuanya ada sorang satu.. diorang pun tak habis makan juga.... akhirnya ke tong sampah juga lah...


tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum


2 comments:

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in