Bersahur !!!!


" Kita Tetap Kene Bersahur "




" Biskut & Nestum "




" Yusuf Taiyoob "

Assalammualaikum semua,
Entry kali ni sangatlah ringkas... sebab Eyrra nak kongsi dekat adik-adik yang masih sekolah tu... ada ke adik-adik yang masih bersekolah baca entry Eyrra ni??? tak pe lah... ada ke tak ada... Eyrra nak kongsi juga... tak kira... hehehe... nanti bila adik-adik dah sambung study... adik-adik dapat rasalah macam mana Kak Eyrra rasa sekarang ni... setiap hari Kak Eyrra bersahur dengan biskut & nestum je untuk alas perut tau... tapi Kak Eyrra tak lupa makan buah kurma yang My Mum bekalkan.. " Yusuf Taiyoob" .... Kak Eyrra bersyukur sangat dengan apa yang ada sekarang ni... tapi sedih juga tau.. bila sahur tanpa family disisi... macam ni lah.. ala kadar je... tapi kalau dekat rumah... mesti My Mum dah sediakan nasi & lauk untuk kita orang sekeluarga bersahur... tak sabar pula nak balik rumah... bersahur dengan family tersayang... adik-adik semua jangan malas bangun sahur tau... Kak Eyrra nak kasi semangat sikit dekat adik-adik untuk bangun sahur... sebab Kak Eyrra dah lalui zaman adik-adik.... " Adik-adikku... Insyaallah Boleh !!!!! "


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum adik-adikku...


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in