Aku Sendiri Lagi !!!


" Aaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! Semua Balikkkkk... Eyrra Tinggal Sorang Lagi.... OMG !!!! "



Assalammualaikum semua...
Ermmmmm... sedih sangat... Eyrra selalu kene tinggal sorang-sorang bila hujung minggu macam ni... rasa nak menjerit sekuat hati... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... stressss gila... roommate Eyrra semua balikkkk... macam mana ni macam mana ni... tak kan setiap minggu nak buat muka tak malu tidur bilik jiran-jiran bilik pulakan... pehhhhhh.... muka ni dah naik segan sangat dah ni... rasa macam muka tembok china dah ni... selalu je kacau orang hujung-hujung minggu... OMG.... OMG.... kebilik mana pula Eyrra malam ni... Amirah pula tak ada... kalau tak... kebilik dia lah Eyrra malam ni... Ya Allah... cepat lah minggu depan... nak balik rumahhhh.... Eyrra takut duduk dekat sini sorang-sorang... siapa yang nak teman Eyrra malam ni... Eyrra bangun je tidur petang tadi... Eyrra tengok semua tempat dah berkemas... Eyrra text Kak Farah & Kak Ika... sebab diorang cakap nak balik esok... bukannya hari ni... ermmm... Eyrra ingatkan Nadhirah tak balik... kira lega lah juga... bila Nadhirah balik je dari KOR... dia cakap... dia pun balikkkkk... Eyrra sendiri lagi lah ni... ishhhhh.... siapa nak teman Eyrra malam ni... siapa???? siapa???

Text Dari : Kak Farah

Eyrra :
akak kat mana tu???

Kak Farah :
kat dalam almari Eyrra... hahhahhah asal??? da rindu ehh??? ahhahhaha

Eyrra :
siot je... akak dah balik ke???

Kak Farah :
Otw lah sayang... kenapa??? ada orang cari akak ke???

Eyrra :
owh... tak lah... Eyrra yang cari... sunyi.. kihkihkih... ingatkan balik esok...

Kak Farah :
Eyrra yang cari???? sunyiiii???? Ouch!! suweet la you ni.... dah g mandi , jangan mandi lambat-lambat babap kang...

Eyrra :
okey :(

Kak Farah :
Eleeeee cubit jugak laju-laju ni kang... hahahhahaha!!! tata!!! Mmuahhhh lebiuuuu...

Eyrra :
Okey... tata... hati-hati balik....

Text Dari : Kak Ika

Eyrra :
akak balik rumah dah ke???

Kak Ika :
akak kat bandar nape??? nanti terus balik... Kak Farah pun balik jugak...

Eyrra :
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... semua balikkkk... Eyrra tinggal sorang... OMG....

Kak Ika :
Laaaa nanti tidur lah dengan kawan akak...

Eyrra : 
okey... cubit Kak Ika nanti... :(

Kak Ika :
hahahaha

 Eyrra :
( Eyrra tak reply text Kak Ika... kononnya tengah sedih lah... kihkihkih... Kak Ika terus call... mungkin dia risau dengan Eyrra... dia suruh Eyrra tidur dengan kawan dia... kihkihkih )

Nadhirah hanya tinggalkan sekeping kertas kuning dekat bekas kismis Eyrra masa Eyrra pergi angkat air sembahyang....

Take care Eyrra !! :)

lepas je solat... Eyrra pun bermuhasabah diri... Eyrra pun tenangkan diri Eyrra.. malam ni Eyrra kene buat muka tebal lagi lah.. pergi tidur dekat bilik kawan Kak Ika... janji Eyrra ada peneman... Eyrra tak berani tidur sorang-sorang dalam bilik walaupun bulan puasa... mana tak takut... sebab Eyrra ni perempuan... rasa takut dalam diri tu memang lah ada.... hehehe... Alhamdullilah... selamat ada kawan Kak Ika... kawan Kak Ika tu pun dah kenal Eyrra... kita orang kenal masa pergi tengok bola... JDT vs Kelantan... kihkihkih... hiduppp bola.... k lah... malas nak celoteh macam-macam... benda dah settle... yahooooo....


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum


2 comments:

  1. ira tgl kat asrama ke? fae pun takut tido sorang2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... roommate semua balik... sedihhh... Eyrra pun takut tinggal sorang-sorang...

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in