Pantai Pengkalan Balak ( Group Gugurl PA )


" Kami Jumpa Lagi Apabila Cuti SEM "


Assalammualaikum...
Cuti sem kali ni Eyrra dengan kawan-kawan sempat jumpa 2 kali je... mula-mula kita orang jumpa dekat Dataran Pahlawan , Melaka... itu pun kejap je... sebab masa sangat jealous dengan kami semua... kali ni kita orang berkesempatan berjumpa lagi... dulu masa zaman sekolah menengah.... kalau petang-petang selalu Eyrra , Hajar & Ain pergi pantai... kononnya nak tenang kan fikiran... masa tu kami budak SPM lagi... hehehe... tu yang nak tenang kan fikiran tu...masa tu kami budak-budak skuter lagi... pergi mana-mana naik skuter lah... sebab budak sekolah kan... mana ada kereta nak bawa... lesen pun tak ada lagi... hehhee... tapi akhir-akhir 2011 tu dah bawa kereta dah... pergi mana-mana naik kereta... dah ada lesen kan... dapat je lesen kereta... Eyrra bawa kawan semua pergi pantai juga... kihkihkih... diorang nak naik kereta.. sik naik motor je... konon dah maju lah tu... selalu juga lah Eyrra , Hajar & Ain pergi pantai... makan burger & goreng pisang.... kenangan yang sangat-sangat Eyrra tak boleh lupakan... hehehe... 




tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! ni lah Hajar... kawan Eyrra masa Sekolah Menengah dulu.... setiap gambar mesti terselit wajah dia yang comel tu.... ehehehe....




Hajar & Hanis suka sangat snap gambar candid...  haaaaaaaaaaaaaa.... gambar dekat atas ni lah hasilnya... hehhehe....




Dak Hanis kalau dah bercerita... mesti kene dengar... nanti tak pasal-pasal kene marah... hehhehe... dia tu nampak je kecik... tapi garang.... mulut pun agak pedas juga... 




Hanis pandai snap gambar... kalau dia snap... tip top kau Jahhhh.... lepas tu nak bagi tau juga ni.... gambar Header Eyrra dekat blog baru ni... Hanis lah yang snap kan... 




Setiap kali kami jumpa... mesti ada 2 photographer... Ain & Hanis... setiap kali kami jumpa.. mesti ada memory... hehhhe.... sangat-sangat lah menyeramkan... biarlah rahsia... antara kami je yang tau... hehhehe.... zipppppppppppppp.... kahkahkahkah... mesti tertanya-tanya kan.. apakah??? mengapakah ??? rahsia tetap rahsia... hehhehe..... 

ehhhhh... lupa nak kenal kan kawan sekampung Eyrra ni... merangkap classmate Eyrra juga... nama dia Sakinah... kami kenal dari kecil lagi tau... dari kami Tadika , Sekolah Rendah naik Sekolah menengah kami berada di tempat yang sama... hehehhe... jodoh kami kuat masa tu... kahkahkahkah.... sekian lama kami bersama... akhirnya berpisah juga... ehhehe.... tak apa.. rumah kami sejengkal je.. jalan kaki pun boleh sampai... 




dulu zaman sekolah pergi mana-mana dengan Hajar... thanks Hajar sebab selalu teman Eyrra... Iloveyou Budak Panda.... hehehhe... 


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in