Nike ACG Sandals


" Nike ACG Sandals Untuk Kaum Hawa "

Assalammualaikum semua...
kali ni Eyrra nak kongsi sikit pasal kasut berjenama Nike ni... Kebanyakkannya Kaum Hawa ni minat kasut sport Nike je... sandal ni diorang tak berapa pandang sangatkan... tak gitu... jarang sangat nak nampak Kaum Hawa nak pakai sandal macam ni.. sebab bagi pendapat mereka... kasut sandal ni macam Kaum Adam je yang pakai... tu yang tak ramai sangat Kaum Hawa yang pakai... Jenama Nike ni macam-macam jenis kasut yang diorang keluarkan.. lepas tu macam-macam jenis warna yang diorang ada... cer tengok gambar sandal dekat bawah ni... warna pink gitu... nampak Ayu apa kalau Kaum Hawa yang pakai... pinks kan menampakkan seseorang tu lembut... bila Kaum Hawa pakai... nampaklah kelembutan dia dekat situ... ehhehe.... over pula kan....
mula-mula Eyrra usya sandal yang dekat atas ni... tapi tak jumpa-jumpa lagi... tak semua kedai ada jual apa yang kita nak... tak gitu kawan-kawan... mungkin tak ada rezeki nak memilikinya... cantikkan design sandal ni... simple je... tak serabut sangat... tak ada lah nampak macam Kaum Adam sangat... haaaaaaaaaaaaaaa.... untuk Kaum Hawa sahaja... sandal ni kene lah pilih ala-ala keperpuanan sikit... tak semua sandal nampak macam Kaum Adam... pandai pilih... lepas tu sesuai dengan kaki yang kecil tu... sebab kaki Kaum Adam ni besar... tu yang kadang-kadang sandal ni ada yang besar... kene pandai-pandai lah pilih sandal yang nampak ala-ala kecomelan dekat kaki tu... ehhee... Kaum Hawa tak perlu lah takut nak memiliki sandal macam ni... cuba lah pakai dulu dekat kaki tu... mana tau sepadan kan... hehhe....
 tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! heyyyyyyy youuuuu.... jangan curi yang ini... yang ini Eyrra punya... cantik tak??? kira okey lah kan... simple je ni... kalau Kaum Hawa pakai mesti nampak comelkan... hikhokhikhok... selesa juga lah pakai sandal ni... Sem ni Eyrra malas nak bawa kasut banyak-banyak... bukan Eyrra pakai pun... kira sandal ni sesuai lah pakai dengan baju kurung & seluar... ingat Kaum Adam je boleh pakai sandal... Kaum Hawa pun boleh tau... jangan pandang Kaum Hawa ni sebelah mata je... hehhehe... over sangat ni... okey lah... Eyrra just nak kongsi je dekat kaum Hawa... tak paksa pun suruh beli ke apa... just nak beri keyakinan je dekat Kaum Hawa untuk mencuba benda baru..... cewahhhh... over niiiii....


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in