JDT vs Kelantan


" Piala FA 2013 "



Assalammualaikum...
Jangan lupa tengok perlawanan akhir Piala FA 2013 pada pukul 8.45 p.m... Eyrra tak sabar nak tengok perlawanan malam ni... nak sangat tengok dekat Stadium... tapi nak buat macam mana... Eyrra dekat Segamat... tak ada siapa nak ajak pergi sana... ermmmm... sedih... tak apa lah Eyrra bagi sokongan dari Stadium NR Uitm je lah untuk JDT... ehhehe... walaupun Eyrra bukan asal anak jadi Johor... tapi Eyrra sokong JDT sebab Harimau Selatan... kira berjiranlah juga kan... kira Melaka pun selatan juga... ehhehe... tak sempat nak beli baju JDT warna pink tu... baju JDT memang terbaik... 




Malam ni sokong JDT Eyrra pakai baju Malaysia je lah... ehhehe... dah baju JDT tak ada... JDT pun dalam Malaysia juga kan... tak salah lah kalau Eyrra pakai baju Malaysia... ehhehe.... Goooooo JDT... Luaskan Kuasamu...

tata semua
meoww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in