Wing 3B ( 323 )


" Bilik B323 "




Banyak betul kenangan Eyrra bersama roommate Eyrra dekat bilik ni... bila berkongsi bilik ni... rasa meriah dia macam adik beradik je... sebab selama 4 bulan kita orang duduk bersama dalam bilik ni... tergelak,kongsi cerita dan macam-macam lagi lah... yang paling best... bila study sama-sama , solat sama-sama , makan sama-sama , pergi toilet sama-sama dan macam-macam lagi lah... rindu pula dengan Kak Hani , Kak Farah dan Fatin... nanti Eyrra kenal kan dekat korang k... tunggu... 





pintu ajaib ni kalau tak ada orang ketuk tak sah... sebab hari-hari kami akan terima tetamu... ehhehe... 





masa wing 3B banjir




masa ni huru hara juga lah... sebab banjirkan.. habis barang semua basah... hehehe... alhamdullilah... bilik kita orang tak masuk air... 




Eyrra nak citer sikit... Eyrra paling pantang kalau lelaki naik... ishhhh... kadang-kadang nak mandi pun takut.... kira dah set pergi kelas pukul 7.50 a.m.. terlewat sampai ke 8.15 a.m... sebab kan abang-abang paip tu lah... geram juga lah... masa semua student sebok nak mandi... masa tu juga lah nak betul kan paip... geram je.. datang lah sabtu ahad ke... tak suka lah lelaki naik dekat wing kita orang ni... kalau nak naik tu.. bagi lah isyarat dulu... ni tak... main naik je.. bahaya tau... almaklumlah... wing perempuan....  ehhehhe....





kesunyian pada waktu study week...





comel tak cadar Eyrra




Mak siap bekalkan Eyrra Toto tau... sayang betul dia dekat anak bongsu dia ni...




keadaan bilik masa study week & final




tengok balik... dah macam bilik lelaki je kan... punya lah bersepah... malunya....




nak cerita sikit ni... bab buka tingkap ni... serahkan kepada Kak Hani... dia lah yang rajin nak buka tingkap.... rindu pula dekat Kak Hani...




kita orang kalau basuh baju pakai mesin... dekat sini lah kita orang sidai... hehehhe.... macam-macam idea tau kita orang ni... terutama Kak Hani dan Kak Farah... ehhehee




Eyrra bersama Kak Farah




yang tengah-tengah tu lah Kak Hani... 




yang bertudung oren tu lah Fatin... kita orang berdua ni suka buli Kak Hani... hehehe... Kak Hani layan je... ehhehe... kenangan yang sangat indah bersama mereka... 


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua




0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in