Selamat Tinggal Uitm Dihatiku.. Sem Depan Eyrra Datang Balik..



" Uitm Dihatiku "




pagi yang sangat sunyi... sebab ramai student dah balik... masa ni lah terasa tenangnya Kolej Kediaman Mutiara... ehhehhe... kalau tak... bising je... biasalah kan... macam-macam kerenah diorang ni...




masa ni rasa macam sedih je nak balik... hehehehe... sebab Eyrra rasa kejap je masa berlalu... kejap je dah habis sem... lepas tu nak berpisah dengan Kak Hani... ehhehe... sebab Eyrra suka lepak dengan Kak Hani.. sebab dia kelakar... perangai dia gila-gila macam Eyrra juga... hehehe.... 


Gambar kenangan masa last sem... jommm terjah....












tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in