Jejaka Perwatakan Comel


" Keadaan Dalam Kereta Bersama En.Pakwe "


Selalunya kalau kita orang nak jumpa... mesti ada yang teman... mestilah kawan-kawan Eyrra , Family En.Pakwe atau Sepupu Eyrra... Nak juga senaraikan nama-nama diorang ni... yang sudi jadi peneman setia Eyrra bila nak jumpa En.Pakwe... Kak Sha & Amir , Hajar , Ain , Sakinah , Peah ( Rabiatul ) , Azreen , Amirah Najibah, Shahirah Jailani dan Roommate dia , Sarfina , Aliya , Nina , sedara En.Pakwe ( Ijat ) , Nizam kawan En.Pakwe , akak En.Pakwe (Kak Mastura dan  Kak Raudhah ) , My Mum sendiri , Mum En.Pakwe dan  Adik angkat Eyrra nama dia Azira.. sama dengan nama Eyrra... kalau ajak dia... mesti Dak Zira tu bawa adik dia sekali... adik dia nama Shasha...

Eyrra tak berapa suka sangat keluar 2 orang je.. busan... kalau keluar ramai-ramai best sikitkan... meriah sikit... tapi bila dalam entry Eyrra nampak macam kita orang keluar berdua je kan... padahal... ada je orang dekat belakang tu...

Bila Eyrra tengok balik gambar-gambar lama... mesti Eyrra akan snap picture En.Pakwe tengah drive... hobi Eyrra kot... sebab Eyrra suka curi-curi snap picture dia.. hehee... sebab dia pemalu sikit nak bergambar... dia lebih suka snap gambar Eyrra banyak-banyak...

kawan-kawan Eyrra selalu cakap yang En.Pakwe suka curi-curi pandang Eyrra... tapi Eyrra tak pernah perasan pun... sebab selalu Eyrra tengok dia pandang depan je.. fokus lah kononnya bawa kereta tu... dia tu suka buat perangai comel... hehe... contohnya... dia suka tarik hidung Eyrra sampai merah... heheh... bagi dia comel lah kononya... tapi bagi Eyrra.... tak comel langsung... menyakitkan hidung Eyrra je... kadang-kadang sampai tak bertegur dengan dia... hehhe... sebab dia suka tarik hidung Eyrra... bergurau pun agak-agak lah kan...

Bila Eyrra dengar citer dari kawan-kawan Eyrra yang En.Pakwe suka curi-curi pandang... bila jumpa lagi... Eyrra pun apa lagi... buat-buat lah pandang depan... lepas tu mata Eyrra ni menjeling sikit dekat dia... nak tengok betul ke tak kawan Eyrra cakap... tapi lama juga lah tunggu... macam tak berjaya je... hehhe... tunggu punya tunggu... akhirnya dia curi-curi pandang juga... dia ni ada masa juga kan nak curi-curi pandang... Eyrra pun cepat-cepat pandang dia... terkejut dia.. heheh.... kelakar dan comel juga perwatakan En.Pakwe ni...


Jomm terjah gambar-gambar yang sempat Eyrra snap 



Muka garang
takut bila tengok dia buat muka garang macam ni...
dia kalau benggang dengan Eyrra... dia tak pernah marah... dia senyap je...




dia kalau drive mesti buat muka fokus... 
terbaiklah... pemandu yang sangat berkhemah...




hobi dia mesti pandang luar...
kalau tengah lampu merah....




haaaaaaaaaaaaaaa... cer tengok tu... kita orang kalau dekat dalam kereta... banyak diam dari berkata-kata... sebab tak ada apa yang nak dicakapkan... kecuali kalau ada cerita yang menarik yang nak dibincangkan atau berdebat... huhuhu.... kalau tak... sampai dia hantar Eyrra dekat rumah lah dia senyap je... hhehhe.... dia lagi suka dengar Eyrra membebel dari dia bercakap... 




apa lah yang dia tengah fikirkan tu kan... fikir masa depan ke abang oiiiii....


okey lah... setakat ni je Eyrra boleh celoteh tentang En.Pakwe ni... walaupun dah hampir 3 tahun kami kenal... banyak juga benda yang Eyrra tak tahu lagi pasal En.Pakwe ni...


tata semua
meoww meoww
Assalammualaikum semua


2 comments:

  1. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in