Hobi Cuti Sem


" Apabila Cuti Sem Beginilah Aktiviti Eyrra "




Cuti sem ni hanya satu je Noval yang Eyrra baca... kesiannya... nampak sangat yang Eyrra ni minat membaca... dekat situ dah nampak... ehheheh.... satu perlian untuk seseorang yang rajin seperti Eyrra... Eyrra akan baca Noval yang betul-betul Eyrra minat dan tertarik nak baca... kalau tak... jangan harap lah Eyrra nak pegang Noval.. ehheheh....



Selain hobi Eyrra membaca Noval masa cuti sem... Eyrra minat 
juga beli majalah Dara.com... Eyrra suka tengok stail dan tren terbaru Muslimah...




Nak selit Earphone ni juga... hehehe... comelkan... Eyrra tak terlintas pun nak beli Earphone ni... bila jalan-jalan dengan sepupu... tertiba je Eyrra ternampak Hello Kitty ni... Eyrra tengok comel je... belek punya belek... tengok punya tengok... macam berminat je nak memilikinya... Eyrra pun apa lagi... dengan tak berfikir panjang... terus je rembat satu colour pink... hehehhe.... harganya tak ada lah mahal sangat... bila dah minat... beli je terus.... ehhehe.... kalau tak... nanti tidur malam... termimpi-mimpi... 


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in