Hari-Hari Riang


" Kami Hari-Hari Riang "

Cuti sem ni.. cousin Eyrra yang ni lah yang selalu teman Eyrra pergi mana-mana... ehheh... sebab dia tak ada buat pape.. tengah tunggu nak masuk belajar... yang paling Eyrra gembira sangat... dia dapat sambung belajar sama dengan Eyrra... dekat UITM Segamat... cuma couse je tak sama... Eyrra Diploma In Banking Study... dia Diploma In Computer Science... kira okey lah tu.. sama tempat kan... Alhamdullilah... lepas ni ada lah yang teman Eyrra dekat sana... hehhee... suka suka... jom terjah gambar-gambar dekat bawah ni... jommm jommmm....



















































Gambar yang last ni pun Eyrra tak faham.. kenapa kita orang buat muka macam ni... Eyrra pun lupa... sebab masa ni ramai orang dekat depan kita orang... sepupu Eyrra yang snap senyap-senyap... 


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in