Shopping High Hill , Hadiah Haziq & Arisa


" Shopping bukan selalu... sekali sekala je... krik krik krik "




On the way pergi Melaka Bandaraya Bersejarah




senyuman yang paling manis... ala-ala gula-gula gitu... hehhehe....




selamat jalan tak sesak... Maybe orang semua masih membuta rasanya... 




spec mata Vincci saya




simpan gigi bracess...




dah lama tak pergi pantai... suka bila dapat pergi pantai... lepas tu nampak pak cik jual ais krim... terus tahan... hehhe... dah lama tak makan ais krim dekat pantai... walaupun panas terik masa ni... Eyrra tak kisah pun kulit nak gelap ke apa... janji dapat jalan-jalan dekat pantai... hehhe....




cantik kan pantai tu... muka Eyrra dah macam puteri senandung dah masa ni... kihkihkih... tengok lah tu... muka tak nampak... hehhhe... gurau je lah... bila snap gambar mengadap matahari... mesti lah muka tak nampak... 




petang bersama dengan matahari yang sangat terik masa tu... kalau hari-hari pergi pantai... habis hitam legam Eyrra nanti... hehehe....




keindahan pantai sangat lah nyaman je... Eyrra suka sangat....




J.CO




seronok sangat makan donat dekat pantai klebang... makan comot-comot pula tu... dah lah orang ramai... hehhe... buat muka biasa-biasa je... konon-kononnya... tak perasan lah makan comot... kihkihkih... tapi malu juga lah... orang tengok Eyrra makan... kihkihkih...




donat comelll....




nyummm.... nyummmm.... nyummmm.... sedap tau...




masa ni tak comot sangat... kihkihkih... baru je makan... lepas je snap gambar... baru makan comot-comot... habis bracess Eyrra jadi colour coklat... kihkihkih....





ni hadiah Haziq... hadiahnya rahsia... kihkihkih....




Alamak!!! harganya tak cabut pula... lupa.. hehhe.... ni pula bukan Eyrra punya k... ni Eyrra saje-saje je belikan untuk anak buah Eyrra yang Arisa tu... Eyrra ternampak benda ni... comel sangat... apa lagi... Eyrra belikan lah untuk anak buah Eyrra... hehhee... dia belum pandai guna lagi... tapi bila dia pegang.. nampak comel sangat... 




kasut baru Eyrra... first time pakai kasut yang tumitnya halus... takut juga rasanya nak pakai...




tinggikan... yeayyy.... kalah ketinggi kaum lelaki.. cewahhhh.... hehhehe




tinggi tak tinggi tak.... siapa yang kacau Eyrra... Eyrra tapak je dia dengan kasut Eyrra ni... ehheheh....




kasut ni Eyrra pakai bila ada event je... takut Eyrra nak pakai pergi tempat yang batu bata ni... nanti habis tergolek Eyrra jatuh nanti... hehhe... buat segan je nanti... takkk nakkk.... 




ni lah gambar harga kasut Eyrra... kasut perempuan tak semahal kasut lelaki... kalau kasut lelaki.. beratus-ratus... semput bila nak bayar nanti... hehehe....


tata semuaa...
meowww meowww...
Assalammualaikum semua...


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in