Sedih melanda diriku


" Mimpi Je.. Harap Bukan Betul-Betul Terjadi "

Assalammualaikum...
Kawan-kawan semua... Eyrra nak kongsi cerita sedih ni... ermmmm... nak nangis pun ada juga ni... bila teringat mimpi malam tadi... Eyrra pun tak tau macam mana boleh mimpi macam tu rupa... Eyrra harap tak akan terjadi betul-betul mimpi malam tadi... tapi kan mimpi malam tadi tu... Eyrra rasa macam betul-betul je terjadi dekat Eyrra... sebab Eyrra menitiskan air mata betul-betul... lepas tu bila Eyrra tersedar... Eyrra masih berada di dalam bilik... Eyrra bersyukur sangat sebab kejadian tu hanya dalam mimpi... bila Eyrra tersedar... Eyrra berdoa... ( Ya Allah, aku mohon kepadamu... apa yang aku mimpi tadi tidak terjadi dekat diri aku yang sebenar Ya Allah... Amin yarabbalalamin )... 

Okey lah... mehhh sini Eyrra cerita sikit apa yang Eyrra ingat dalam mimpi Eyrra malam tadi... malam tadikan Eyrra mimpi benda yang tak elok... tak suka... sedih sangat... sampai Eyrra menitiskan air mata... Eyrra tertiba tersedar dari tidur... ada air mata dekat pipi Eyrra... Eyrra pun tak pasti sangat yang Eyrra mimpi pasal apa mula-mula malam tadi... Tapi yang Eyrra ingatlah... yang ending je Eyrra ingat... Eyrra bergaduh dengan lelaki yang Eyrra tak kenal... Eyrra tak pasti sangat yang Eyrra bergaduh pasal apa... lepas tu lelaki tu pegang tangan Eyrra... dia siap belai lagi rambut Eyrra... dan lapkan air mata Eyrra... dia suruh Eyrra jaga diri elok-elok... lepas tu dia tinggalkan Eyrra macam tu je... dia tak pujuk Eyrra ke apa... tapi Eyrra tengok muka dia... sedih je... bila dia cakap yang dia terpaksa tinggalkan Eyrra untuk orang lain... tapi Eyrra rasa yang Eyrra terlalu sayang kan dia... sampai-sampai Eyrra tak sanggup nak berpisah dengan dia... Eyrra pun tak tau macam mana Eyrra boleh mimpi macam tu... tapi yang herannya tu... Eyrra tak kenal pun lelaki tu... tapi Eyrra rasa Eyrra rapat sangat dengan dia... 

Eyrra pernah dengar orang cakap... kalau kita mimpi kan seseorang tu... maknanya orang tu rindu kita kan kan... tapi ni lain pula... sebab dalam mimpi tu... Eyrra langsung tak kenal dia... dia tak pernah wujud pun dalam hidup Eyrra... tapi ntah macam mana ntah Eyrra boleh mimpi orang yang Eyrra tak kenal... ermmmm... seram pula... tapi kan... ada orang kata... kalau kita mimpi benda yang sedih... nanti kita akan dapat dengar berita yang gembira... mimpi tu hanya mainan tidur je kan... betul ke??? boleh percaya ke??? ermmm... harap-harap lah ni hanya mainan tidur... Eyrra tak nak mimpi macam ni lagi... takkk nakkkk... 


tata semua...
meowww meoww...
Assalammualaikum semua....


2 comments:

  1. Mimpi hanya mainan tidur Eyrra..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... mimpi hanya mainan tidur sahaja... :)

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in