Check Gigi Setiap Bulan ( Hospital Putra )


" Mood Sentiasa Busan Bila Menunggu "




Pintu ni lah yang menjadi tumpuan pesakit-pesakit yang datang untuk buat treatment setiap bulan... 




Busan punya pasal... semua benda nak snap... benda yang paling Eyrra tak suka... bila sampai awal... Doktor tak ada... Doktor lambat masuk... makan tengah hari dia terlebih-lebih... penat sangat menunggu... dah lah ramai orang.... ermmm... 




comel tak Hello Kitty tu??? 




E untuk Eyrra




Z untuk Zerra 




Alhamdullilah... gigi sudah sihat... hehhee....




pergi mana-mana Eyrra sarung je kasut ni... malas nak pakai kasut lain... kasut ni yang paling terbaik... hehehe....




ngajuk pula dia... tak nak pandang Eyrra... alolo bucuk-bucuk...




gigi mak Eyrra ni.. cantik sangat... rata je.. Eyrra suka tengok.. tapi mak Eyrra kalau bergambar... susah nak smile.. malu katanya... ehhhe...




saje je nak bermanja-manja dengan mak kita... heheh... jangan jealous k...




Eyrra suka sangat buat muka yang kelakar-kelakar... busan kan.. layan kan aje...
ada ruang kosong lagi perlu di rapat-rapatkan... ehhehe... tunggu lah hasilnya nanti k.. setelah sekian lamanya Eyrra pakai braces...

tata semua...
meoww meowww...
Assalammualaikum semua...


2 comments:

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in