99 Kali Rindu



" Sinopsis 99 Kali Rindu "
Filem ni mengisahkan Fakhruddin Attar (lakonan Aeril Zafri) yang kematian isterinya Saidatul Nafisa... Attar bersedih selepas kematian isterinya dan mulai berhijrah untuk menghilangkan rasa sedih itu... Semasa dalam proses penghijrahan itu dia telah bertemu dengan 2 wanita secara tak sengaja, iaitu Fatin Qalbie dan Zazlena...
Pertemuan pertama dengan Zazlena ialah semasa Attar hendak menyeberangi jalan dan dia telah dilanggar oleh Zazlena, kerana rasa bersalah, Zazlena telah merawat Attar di rumahnya hingga sembuh... Miqdad abang kepada Zazlena telah menceritakan kisah adiknya yang sedang bertarung dengan sejenis penyakit...
Pertemua kedua, Attar telah menyelamatkan Fatin Qalbie seorang DJ yang diserang oleh seseorang yang tidak suka kepadanya... Sejak itu Fatin Qalbie telah jatuh cinta kepada Attar... Apa yang menimbulkan konflik ialah tidak lama lagi Fatin Qalbie akan ditunangkan dengan seorang pemuda (dilakonkan oleh Azrel Ismail)...
Antara 2 wanita ini, siapakah yang akan dipilih oleh Attar, Zazlena atau Fatin Qalbie? adakah Hilma Aqila (Diana Amir) akan muncul semula untuk mencari cintanya semula dengan Attar...


Pelakon 99 Kali Rindu




Barisan pelakon cerita 99 Kali Rindu




Aeril Zafrel




Wawa Zainal


Tunggu Eyrra dipawagam berhampiran k... bila tengok disebalik takbir dekat astro ria tadi... pehhhhh... bestnya cerita ni... islamic... Eyrra suka tengok jalan ceritanya tadi... sedih pun ada...  alololo... ishhhhh... tak boleh jadi ni... kene tengok juga... nak tengok endingnya macam mana... hehhehe.... jom ramai-ramai kita tengok cerita ni... hari tu dah tengok cerita lawan-lawan... JI Joe... kali ni nak tengok cerita cinta islamic... heheheh.... cerita 99 kali rindu ni start di pawagam 9 May 2013... 


tata semua
meowww meowww
Assalammualaikum semua...





4 comments:

  1. Even x tahu full story pasal ni.. I hope ending dngan wawa zainal.. Haha.. She's the best when berhijab litup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... hehhe... aeril sesuai dengan wawa kan kan....

      Delete
    2. tapi tak ada pun dia bersama huhu

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in