100% Pure Marine Collagen


" Berjinak-Jinak Makan 100% Pure Marine Collagen "




kawan Mak yang jual benda ni... apa lagi... mesti lah kene beli kan... nak jaga hati kawan lah tu... hehe... gurau je... lagi pun Mak Cik tu bersungguh-sungguh cerita dekat Mak dengan Eyrra... cakap benda ni elok untuk kulit lah... tu lah... macam-macam lah... last-last... Mak pun beli lah... nak try jugakan... mana tau dia boleh jadi muda balik ke kan... ehhehe... gurau aje...




keadaan dalam bungkusan




apabila dibuka... macam ni lah... tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....




yang dalam bekas tu dah boleh makan dah... hehehe... Eyrra pun tak pasti cara buatnya macam mana... semua Mak Eyrra yang buat kan... Eyrra makan je lah...




Nyummmm nyummm nyummmm.... jemput makan kawan-kawan ku... 

Tata semua...
Meowww meowww...
Assalammualaikum semua...


4 comments:

  1. lepas ni mesti makin awet muda, makin licin berseri2 kulit..muehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah... ramai yang dah perasan perubahan dimuka Eyrra....

      Delete
  2. Dtg sini sambil follow kamuuu , wahh mesti lepas nie makin cantik kann kannn ;)
    Awak di tag . http://fyzaapunyacerita.blogspot.com/2013/05/11-things-about-me.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah... wajah semakin terpelihara...

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in