MaSa DeMaM ( 31.12.2012 )


" Bersyukur sangat dapat kawan yang memahami "



masa ni Eyrra memang tak sangka yang kawan Eyrra sanggup beli kan makanan untuk Eyrra... sebab Eyrra memang dah tak larat nak jalan.... selamat kelas start pukul 2... kalau tak... mesti kene pergi Penawar ambil MC... tak pasal-pasal tak masuk kelas Acc dan Ctu.. selamat masa dah tengah hari tu kepala Eyrra dah oke... kira masa pagi-pagi tu lah sakit sangat... nak bangun solat subuh pun rasa macam tak larat...
 tapi Eyrra kuat kan semangat... Eyrra bangun juga... mungkin ni cara untuk Eyrra hapus kan dosa-dosa kecil.... kalau kita dapat penyakit... kira Allah sayangkan dekat kita kan.. 




lauk yang kawan Eyrra belikan ni... memang lah sangat sedap....  lauk Tomyam Ayam,Sayur dan siap ada Tomato lagi tau... sebab Eyrra suka makan Tomato... kira kawan Eyrra tau yang Eyrra suka makan Ayam,Sayur dan Tomato... terima kasih sangat-sangat... jasa mu akan ku kenang selamanya....




Eyrra siap dapat gula-gula sakit tekak lagi tau.... Fisherman's Friend... masa dalam kelas... gula-gula ni lah Eyrra jadi kan penawar... sebab gula-gula ni berangin sangat.... kira Eyrra tak ada lah rasa mengantuk dalam kelas...




Eyrra makan tak habis pun.. sebab tak larat dan tak ada selera nak makan sebenarnya... Eyrra jamah juga lah kan... untuk isi perut ni... nanti kalau tak makan... tak pasal-pasal tertibe je pengsan nanti... selamat lah tak ada apa-apa yang terjadi... sebab Eyrra kalau demam... mesti lama baru nak sihat... ermmmm.... sedih-sedih... dugaan untuk Eyrra... Eyrra kene lah terima dengan hati yang ikhlas...


tata semua
meowww meowww


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in