KeNaNgAn bErSaMa RaKaN sKuLl




Pic nie time aq form4... aq msuk pertandingan laman blog skull... time nie ita owg mau ambil adiah... coz ita owg dpt top 10 daripada 24 buah skull at melaka lorh... jadi ar... daripada xdpt pape... hehheh... tapi sdey gak xpat num 1... ermmmmm.....




Nie ar pic aq n team kadet laut... ramai agy lorh... tapi yg laen sume ngah siap2... ita owg nie dah terlebih semangat kowt... hehhehe.... yg penting msty mau ade pic tok wat kenangan... hehhehe... cayalah... at ckgu lagi bnyk.. ckgu siap buat video agy... kemane2 ckgu bawa video cam dy... hehehh...




Nie time form 2... time sport day... ita owg dapat naib johan jew... hehhhehe... sdeyyy... xpat jadi juara.... coz bomba teror lorh.... kih kih kih.... turun temurun ar kate an johan milik dyowg... mane ley rampas... huhuhuhu... taniahhhhh kpda kadet bomba.... pisssssssssssss yoooooooooo....




Try ar cari aq yg mane 1 erk... hhehehe... muka aq time nie mmg serius... hhehe... coz mane ade tentera muka smile alau tgh kawad.... heheheh..... aq alau masuk pertndingan untuk kadet laut... msty serius lorh,... coz mau menang... hehhehhe.... hepiiiiii.... time menembak... skull sultan alauddin dpt no 1 berturut2 lorh.... hepy cngt2 lorh... p/s: adq2... naik an lagi nama skull k... chaiyokkkkkkkkkkkk




Mau tauw x nape aq pkai bju skull.... sdey kowt... uniform aq kene curi... aq check sume tmpt xdew... benggang jew... ckgu ckp mau simpan an...paz 2 ade hamba allah nie cmpur an uniform aq ngn yg laen... ermmmm.... tapi xpew ar.... tapi still ngajuk agy tauw... ermmmmm




Nie ar team aq.... skull aq penah dpt num 2 n 3 selama 5 taun aq skull at skull alauddin....




sempat agy ita owg berposing tauw... coz tunggu kenderaan tok bawa ita owg g final at IKBN... hehehhe




Bila dah bergabung.... mcm nie ar pose nye... hehhehehe




Nie rakan sekelaz aq.... 5PA... 




Bergambar ngn adq yg laen ibu n laen bapa.... hehhehehe.... name dy pun same ngn aq... name dy azira... name aq hazira... ehhehhe...




Nie junior aq lorh.... name dy fateha... comey lorh owg nye... hehehehehe




Kemane aq pegy msty jmpe dy.... coz ita owg satu skull... hehhehehe... semangt tauw aq bersenam... coz mau kurus... hikhokhikhok




kelakar lorh time nie... ngah best2 maen bola tampar... tetibe ade bro bawa layng2... hhehheh.... mybe dy syok cngt maen lyng2 kowt... pic nie ar kelakr aq tgk... bdk2 nie plk boley tersnap plk pic nie... tergelak mula2 ita owg tgk... hehheheh.... comey je an....




time nie ita owg lepak at tngga f4.... coz ngh tunggu ckgu dtg... time nie ade klz tmbahan... ckgu mlz mau naek block f5... hehhehehe....




best lepak ngn bdk2 kelaz aq... time nie g mkn rmai2.. tapi dyowg brhadapn ita owg... hehhehhehe.... hepy nye time nie.. ita owg je bsing time at KFC.... yg laen sume snyap.... hehehhehe... riuh btol ita owg.... mcm2 kenangan ita owg ade... kihkihkih.... 





TeXt AnTaRa kAmI... mAi aR bAcE...



I Miss You!





  • Cdan Idan
    November 28, 2010
    Cdan Idan
    • bacalah...huhuhuh
      Disuatu hari kau datang dan bertanya padaku apa yg lebih penting...
      Dirimu atau nyawaku
      dan aku menjawab nyawaku lebih penting....
      dan kau pun berlalu dengan penuh kekecewaan...Sad
      (...tanpa pernah kau sedari bahawa kaulah nyawaku itu.....
      sesungguhnya kau adalah cinta dan nyawaku dalam hidup ini...tiada orng lain dalam hidupku dan tiada sesiapa lagi hanya kau seorng sahaja dalam hatiku... :)


  • Eyrra Zerra
    November 28, 2010
    Eyrra Zerra
    • *Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

      * Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

      *Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

      *Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

      *. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.

      *Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.


  • Cdan Idan
    November 29, 2010
    Cdan Idan
    • jikA titisAn hujAn membsAhi jendelA mu,itu tndA airmatA ku menitis merindui mu,jikA AdA dArAh yAng menitis dAri jAri mu,it2 tndA sesuAtu yAng buruk terjAdi pAdA diriku,jikA kAu dApAt melihAt Aku di dAlAm tidur mu,Aku igin mengucpkAn selAmAt mlm pAdA mu,jikA kAu tseDAr dAri tidur mu tdengAr Al-QurAn sAyup2 di subuh hAri,itu tndA Aku tlAh pergi sblum mu,jikA kAu mnAngis swAktu mlihAt Aku di slubungi dgn kAin putih,mAAfkAn Aku krnA x sempAt btemu dgn mu lAgi


  • Cdan Idan
    November 29, 2010
    Cdan Idan
    • tanpa ksh syg dr mu..aku xmampu bertahan di dunia nie...andai nya kau pergi dulu dr ku..aku rasa kn dunia nie ibarat malam yg gelap tnpa sinaran cahaya bulan dan bintang...tp...seandainya aku pergi dulu sebelom mu..ingat lah bahawa aku pernah berkata"aku akui kau bkn yg pertama..tp aku berjanji kau lah cinta ku yg terakhir..."pegang lah jnji ku itu...dan pasti nya kau xkn bersedih dgn pemergian aku...percaya lah syg..stiap perbuatan,percakapan,aku xpnh lupakan diri mu....hanya kau yg layak bertahta di hati ini....di kau lah syg ku....


  • Eyrra Zerra
    December 31, 2010
    Eyrra Zerra
  • Cdan Idan
    February 16
    Cdan Idan
    • Bila kita sayang org tue
      Biler kiter syg org tu,
      Kita tnggu dia lame pn x per,
      Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
      Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

      Biler kiter syg org tu,
      Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
      Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
      Ati kate,x pe dia busy kott!!!

      Biler kiter syg org tu,
      Kita gdh ngan dia,kita dim jea...
      Tp dia heboh 1 dunia...
      Ati kate x pe,dia tension tue...

      Biler kiter syg org tue...
      Kita kol nak ckp ngan dia...
      Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
      Biler jd cm2,x pe...
      Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kiter gak...

      Biler kiter syg org tu...
      Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
      tunggul lg baik...

      Tp biler dia bercerita ngan kita???
      Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
      klu x ingat kita yang kena marah
      Ati kata x pe syg katakn…

      Biler kiter syg org tu,
      Kita & dia lpr...
      Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
      Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…

      Biler kiter syg org tue,
      Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
      Tp biler kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
      Adil ker???Ati kata,ala bukan selalu pun...

      Biler kiter syg org tue,
      Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
      Tp biler kita sakit,
      Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
      Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

      Biler kiter syg org tu,
      Kita x pnh pntingkan diri sndri,
      Tp dia hpokrit thp gaban..
      Ati kata x per,dia mmg cm2 kene lah trima...

      Biler kiter syg org tue,
      Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya,
      Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
      Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer,jgn nk mngrt...
      Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

      Biler kiter syg org tu,
      Kiter x snggp tngk dia derita,
      Tp dia x prnh hargai diri kiter,
      Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

      Biler kiter syg org tue,
      Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
      Tp adakah dia tahu pngrbnn kiter??
      Ati kata,x pe,janji dia bhgia...

      Dan...
      Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
      Dia dtg ziarah pusara kiter...
      Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter...
      Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter tnggu dia...
      Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
      Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter...
      Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
      Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter...
      Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
      Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter...
      Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kiter...
      Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
      Dia mintak maaf sebab x pernah tngk p’deritaan kiter...

      NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

      HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG...

      HANYA CYG SEORANG YG Btakhta DI HATI B
      LOVE U SO MUCH+4EVER..
      SYG YG B BERI MGKIN NMPK MCM BYASE..COZ
      B BKN SEORANG YG ROMANTIK
      B BKN SEORANG YG PNDAI B"AYAT MANIS.
      TPI PERCAYA LAH..B TERSANGAT2 SAYANG KAN CYG..
      LEBIH DARI CYG SYG KAN B..
      KESETIAAN B??????
      INSYAALLAH LEBIH DARIPADA FK NGAN AYU...
      MISS U....


  • Eyrra Zerra
    February 18
    Eyrra Zerra
    • love u 2 so much...
      cyg pown syg b cngt2....
      cyg hrgai cinta n syg yg b beri at cyg lorh...
      cyg xkn luka an aty b n tnggl an b....
      cinta n syg cyg hnya tok muhammad shahidan bin ahmad jew...
                       


  • Eyrra Zerra
    February 25
    Eyrra Zerra
    • syg b cngt2....
      "Seandainya aku beban bagi dirmu, maka kau hindarkanlah dirimu dariku, seandainya aku ini pencipta masalah bagimu, maka kau buangkanlah aku ini jauh dari dirimu, seandainya aku ini bukanlah yang terbaik untuk dirimu, maka kau buatlah pilihan yang terbaik untukmu, seandainya kau banyak menangis sejak kehadiranku, maka k...au tinggalkanlah aku seorang diri .. (Petikan bicara hati : Norhazira Binti Mohamad)


  • Eyrra Zerra
    February 25
    Eyrra Zerra
    • "Kdg2 kta xsdr, org yg kta xpduli, syg sgt2 kt kta, kdg2 kta xsdr kta tlmpau sygkn kt org, sdgkn dia sllu skitkn hti kta & xpnh amik tau tntg kta pn, ... "dan kta xpnh sdr yg kta bknnya smpurna utk mdptkn org yg sgt2 smprna dlm hdp kta, dn kta bknya sapa2 utk bt org sygkn kta mcm kta sygkn kt dia, sbb kta cma manusia biasa y xsmprna"


  • Cdan Idan
    February 26
    Cdan Idan
    • "hakikatnya dirimu bkn beban bagiku,maka mstahil bagiku utk mnghndari darimu,

      "membuang mu jauh dari ku??itu adalah satu prkara yg tidak kusetujui,kerana dirimu bknlah pncipta masalah bagiku,tetapi engkaulah pembawa kegembiraan tatkala aq kesedihan,

      "pilihan yg terbaik bagi ku adalah memilih dirimu.dgn ada yew dirimu,dapat ku merasai diriku telah dipenuhi dgn segala kegembiraan+kebahagiaan+kesedihan+keceriaan.

      "mnggis kerna kegembiraan,itulah yg berlaku pada ku sejak diri ini mengnali mu...sgt2 ku gembira.
      dan diri ini sgt mengasihi+menyayangi+mencintai dirimu wahai insan yg ku cintai...(PETIKAN KATA HATI : MUHAMMAD SHAHIDAN)

  • Cdan Idan
    June 13
    Cdan Idan
    • mgenalimu 1
      keindahan..bergurau
      dgnmu,1 kbahgiaan..
      menyakiti hatimu,

      ku cuba elakkan..
      dan 1 pmintaanku,
      biar phubungan kita
      kekal berpanjangan...

  • Eyrra Zerra
    • Ada sorang lelaki buta. Semua orang bencikan dia, kecuali kekasihnya. Lelaki itu selalu berkata, "Saya akan mengahwini awak di saat saya boleh melihat." Suatu hari, ada orang dermakan mata kepada lelaki itu. Akhirnya dapat juga lelaki itu melihat. Dengan segera, dia pergi menemui kekasihnya. Tetapi, bila dia melihat kekasihnya, dia merasa sungguh terkejut kerana kekasihnya juga buta.

      Kekasihnya bertanya, "Sudikah awak berkahwin dengan saya sekarang?" Tanpa sebarang alasan, lelaki itu menolak. Kekasihnya tersenyum dan berlalu pergi sambil berkata. "Tolong jaga mata saya baik-baik.


  • Eyrra Zerra
    • Dia terlalu sayangkan aku. Itu yang aku sangat pasti. Atas sebab itu aku rasa terlalu selesa kerana aku yakin dia tak kan meninggalkan aku. Dia sanggup mengetepikan kepentingan diri sebab nak menjaga hati aku. Sering aku biarkan dia memujuk dirinya sendiri bila dia merajuk. Buat apa aku nak pening-pening pujuk dia kalau dia sendiri akan kembali padaku dan meminta maaf atas keterlanjuran sikapnya sendiri. Sebarang perselisihan, dia yang akan mengalah dan dia akan menyalahkan dirinya sendiri walaupun jelas memang salahku. saya sayangkan awak sangt2.... insan yg mncintai mu... (Norhazira Bte Mohamad)


  • Eyrra Zerra
    • I Love You ini sangat unik. Kita tidak akan ucapkan ia pada orang lain selain orang yang kita sayang. Orang yang kita sayang itu tidak semestinya hanya pada kekasih kita sahaja, ia termasuklah dengan ibu bapa kita, adik beradik kita, anak-anak, kawan-kawan dan orang-orang yang kita sayang.


      Adalah amat pelik sekiranya I Love You ini diberikan sesuka hati pada orang lain. Tidak ada keunikan sekiranya I Love You ini mudah diperolehi. Oleh itu, janganlah kita mempermainkan ungkapan I Love You ini atau Aku Cinta Padamu dengan sesuka hati. Kerana, andai tersilap ungkap, mungkin kita secara tidak sengaja mengecewakan hati seseorang itu..
  • Eyrra Zerra
    October 14
    Eyrra Zerra
    • you :)


      you were there to light my day
      you were there to guide me through
      from my days down and on
      i'll never stop thinking of you

      how can i forget all that
      when you're the one who make me smile
      you'll always be a part of me
      how i wish you were still mine

      never will forget the day
      how we've met and came this far
      we all know we got this feeling
      but somehow it has to end up here

      i know it's me who said goodbye
      and that's the hardest thing to do
      cause you mean so much to me
      and guide the truth from me to you

      for all the things i've done and said
      for all the hurt that i've caused you
      i hope you will forgive me baby
      cause that wasn't what i meant to do


  • Cdan Idan
    October 30
    Cdan Idan
    • Andai kata aku diberi kesempatan untuk bercinta, akan aku pikirkan bagaimana hendak meragut dan memiliki dirimu..

      Andai kata aku berpeluang untuk memiliki kekayaan setinggi gunung akan aku gunakan kekayaan itu untuk pernikahanmu..

      Andai kata aku mendapat peluang pekerjaan yang mahsyur akan aku curahkan pendapatanku untuk sara kehidupanmu..

      Andai kata kita dikurniakan cahaya mata akan aku jaga sebagaimana aku menjaga dirimu,..

      Dan andaikata aku berpeluang mengarang akhbar akan aku luahkan
      betapa indahnya dirimu..

      Tetapi itu sekadar impianku..

      Segala peluang yang datang akan aku gunakan sebaik-baiknya untuk masa depan kita bersama...

      Ingatlah betapa Cintaku in bukan sekadar cinta didepan cermin tetapi cinta yang mempunyai seribu makna...  

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in