Tragedi 03.11.2012


" Kereta pancit masa OTW nak pergi Putrajaya "




masa Eyrra dengan Abang Halim syok nyanyi-nyanyi dalam kereta masa OTW nak pergi amik akak dekat KLIA... tertibe je Abang Halim terdengar bunyi bising dekat belakang kereta.. dia pun mula tak sedap hati... dia bawa kereta slow je... sebab takut terjadi pape an.. lepas tu kita orang stop dekat R&R Senawang... sebab masing-masing dah cuak... bila kereta dah stop je.. Abang Halim cepat-cepat check kereta... lepas tu dia cakap kereta pancit... Eyrra ingat dia tipu.. sebab gaya cakap macam main-main je... tergelak-gelak.. Eyrra keluar je dari kereta.. alamakkk betul-betul lah... kalau Eyrra lah sorang-sorang... mesti menangis... kihkihkih.... 





ni masa Abang Halim repart kereta... dia suruh Eyrra cari tempat berteduh... Eyrra mula-mula ikut je cakap dia... Eyrra tengok dia dari jauh...  lepas tu kesian pula tengok dia sorang-sorang dekat situ.. hujan lebat pula tu... Eyrra pun tolong Abang pegang kan payung... sebab Eyrra tengok dia dari jauh macam susah je naj betulkan dengan pegang payung.... sayang Abang lah katakan... ehhehhe...




pondok ni lah Abang suruh Eyrra berteduh... seram juga duduk sorang-sorang dekat sini....




nak pergi sini macam malas pula... sebab jauh dari pondok dan Abang... baik duduk dengan Abang je.. 




Abang Halim pun tak tahu apa punca kereta boleh pancit... sebab malam-malam tak nampak sangat.... dah lah lampu tak ada... gelap semacam je... serammm wwooooo...




Nadi Putra




Alhamdullillah akhirnya sampai juga di Putrajaya


tata semua
meoww meoww



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in