KeBuSaNaN


" On9 dan jaga anak buahku "




comel tak cover laptop Eyrra... sweet kan... Eyrra minat pink... habis semua nak pink....




dah 3 tahun laptop ni bersama Eyrra...




bila busan-busan je... suka tengok picture ni... hehhe... tertibe rindu je... picture Ayah je tak ada... sebab Ayah tak suka pergi mandi-manda ni....




baby Nurina Arisa
4 bulan dah dia....




Muhammad Hakim sayang betul dekat adik dia ni... macam Abang-abang Eyrra sayang dekat Eyrra lah kan... bestnya kenangan masa kecik-kecik dulu kan... bergaduh,ngajuk,nangis dan macam-macam lagi... dulu Eyrra selalu kene buli dengan Abang-abang.. sekarang ni dah kurang dah.. sebab Eyrra dah besar... hehhee....


tata semua
meowww meoww


1 comments:

  1. minta maaf pada azren sy xdapat jumpa dia lagi sejak berpisah minta ampun dan mmaf dari mula hingga akhir raya 204 x sempat nk minta maaf kalau sy di takdir mati bnyak dosa sy kat dia....asalamualikum

    ReplyDelete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in