BaRaNg BeRhArGa BaGiKu


" Hargailah barang kesayangan anda "




jenama POLO je yang Eyrra mampu beli...




jenama POLO ni memang tahan lama... tu Eyrra minat jenama POLO...




dari zaman persekolahan lagi Eyrra minat jenama POLO... yang zaman persekolahan warna dah turun... sebab Eyrra beli warna hitam... Eyrra tanya dekat staff dekat situ.. kenapa warna hitam warna jadi turun... staff tu cakap memang warna hitam jadi turun warna... conclusion nya dekat sini... jagan lah beli jam warna hitam... tu je... nak bagi pesanan... tak ada lah rugi kan beli mahal-mahal... tak gitu....




Eyrra beli gelang ni untuk En.pakwe... sebelum En.pakwe pergi kerja dekat Kuala Lumpur...




comelkan ada love double gitu.... 




buku diary Eyrra masa Sekolah Menengah... sebelum Eyrra ada Blog...




masa Sekolah Rendah... Eyrra punya diary dah hilang... tak tahu letak dekat mana.... masa Sekolah Menangah ada dua buku diary Eyrra.... Eyrra minat sangat tulis diary... sebab  kalau marah dan sedih Eyrra suka tulis diary... baru Eyrra lega... kalau tak.. nak marah je keje dan nangis sekuat hati... heehhe




terjumpa pula bekas ni... nak tau tak nape Eyrra sayang kan bekas ni... sebab En.pakwe belikan jam couple... ini lah bekasnya... Eyrra nak buat kenangan... hehhe..... 


tata semua
meoww meowww


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in