TeNtAnG pErWaTaKkAn SaYa



BIODATA

  • Nama : Norhazira Binti Mohamad
  • Nama Panggilan : Eyrra , Zerra , Manja , Budak Kecik 
  • Umur : 18 Tahun
  • Tarikh Lahir : 01-05-1994
  • Tempat Lahir : Hospital Besar , Melaka
  • Tempat Tinggal : Masjid Tanah , Melaka
  • Cita-cita : Accountant
  • Sekolah : SKDTK Dan SMKSA
  • Belajar : UITM Segamat , Johor
  • Warna disukai : Pink
  • Makanan disukai : Sup Dan Sayur (tak boleh makan udang,ketam,kerang,sotong dan lain-lain lagi.... sebab nanti gatal-gatal.... jauh kan dari saya k... tapi kadang-kadang tu hentam je... heheheh)
  • Minuman disukai : Sirap Limau 
  • Hobi : Bersukan dan Shopping





  • suka buat orang ketawa dengan gelagat Eyrra yang tak berapa kelakar ni... tapi diorang gelak.. Eyrra pun tak tau apa yang kelakarnya... 
  • suka kacau-kacau orang...
  • tak suka marah-marah... jangan buat Eyrra marah k... kalau Eyrra marah... nanti boleh jadi tsunami dan bencana alam dekat Melaka nanti.... heheheh.... (gurau je tu)
  • suka tergelak... walaupun tak kelakar... hehehhe...
  • suka tersenyum... walaupun orang tu tak senyum dekat Eyrra balik... kadang-kadang orang cakap Eyrra ni mengatal senyum-senyum dekat lelaki... padahal memang tu perwatakkan Eyrra... bukan dekat lelaki je Eyrra senyum... dekat perempuan pun sama.... senyuman itu kan sedekah... tapi ada juga yang fikir.... Eyrra senyum dekat dia... Eyrra suka dekat dia... jangan perasan k wahai lelaki....
  • suka kawan yang gila-gila kepala dia... macam Eyrra... suka kawan dengan kawan yang sekepala lah.. macam tu lah.... kurang rapat dengan orang yang terlalu pendiam dan baik perwatakannya... sebab nanti selalu kene ceramah... hahahaha... sakit kepala nanti....
  • suka kawan dengan lelaki... tak semestinya Eyrra suka dekat dia kan.... Eyrra suka berkawan je... tak ada lah sampai nak bercintan cinton ni... tak berminat k.... sebab Eyrra dah ada En.Pakwe....
  • ada yang cakap muka Eyrra ni sombong... takut nak tegur... jangan risau k... Eyrra tak makan orang pun... tegur je... kalau dah kenal Eyrra... baru tau Eyrra macam mana perangai nya... nanti korang selesa kawan dengan Eyrra... kata orang tak kenal maka tak cinta... bila dah kenal... happy gila... heehehe...
  • tak suka dengan orang yang suka tuduh-menuduh dan cakap-cakap belakang ni... kalau tak puas hati dengan Eyrra... cakap depan-depan... Eyrra tak marah... kalau Eyrra salah.. tegur je... Eyrra boleh terima teguran dari korang... sebab manusia ni mana ada nya yang sempurna... mesti ada kelebihan dan kekurangan masing-masing...
  • Eyrra suka makan... tu juga salah satu nya hobi Eyrra... ehheheh.... macam mana lah Eyrra nak kurus kan... sik makan je keje.... hehehhee....
  • Eyrra seorang yang manja... sebab anak tunggal dari lima beradik lah katakan... anak bongsu pula tu... abang-abang sentiasa jaga Eyrra.... diorang kira macam pengawal keselamatan Eyrra lah kan... sebab Eyrra belum bersuami lagi... ehhehhehe..... kawan-kawan pun cakap Eyrra ni manja... manja dengan orang yang Eyrra kenal je... kalau tak kenal... mesti diorang cakap Eyrra ni mengada-gada je... ingat Eyrra kisah ke... hhehehe.... 
  • suka kacau anak-anak buah Eyrra... tapi kadang-kadang sue Eyrra ni juga yang diorang buli... tapi kadang-kadang garang tu ada juga... letih lah sik kene buli je kan... hehehhe.... jadi Kak Ros lah sikit... macam citer UPIN dan IPIN...
  • Eyrra takut dengan satu binatang ni... nak tau takkk.... dak Cheng.... Eyrra takut dengan dak Cheng... sebab dak Cheng dulu cakar tangan Eyrra sampai sekarang ada kesan nya... ermmmm.... tapi suka tegur orang macam ni gaya nya... MEOWWW MEOWWW.... 
  • dulu masa kecik-kecik suka panjat-panjat pokok mangga jiran... lepas tu pergi mandi sungai dekat kebun nenek... hehhee... masa tu air sungai jernih... dari atas dah nampak ikan... sekarang ni... dah jadi ampangan dah...rindu pula zaman-zaman tu... hehehe.... sebab dulu kawan dengan lelaki je.. dekat kampung tu kekuranggan perempuan... hehhehe... tu yang macam tomboy dulu.... tapi sekarang ni dah ayu... 
  • Eyrra ni simple je orang nya... tak gitu cik tipah... hehehe.... 
  • Eyrra tak ada kakak... bila ada kakak senior yang caring dekat Eyrra... pehhhh.... suka nya... hehhe... masa tu lah... rasa disayanggi oleh kakak... sebab tak penah ada kakak...
  • Eyrra tak boleh makan pedas... nanti mula lah perut ni nak meragam... aduyaiiiii.... kawan-kawan terdekat faham lah... apa yang Eyrra boleh makan dan apa yang Eyrra tak boleh makan.. kalau Eyrra makan juga sotong dan pape je.. nanti diorang tegur... hahaha... kadang-kadang main hentam je makan... last nya... tahu lah sendiri apa akibat nya kan.... macam tu lah cerita nya labu....

Ni je lah cerita pasal Eyrra... sebenarnya banyak lagi... cuma penat lah nak taip banyak-banyak... nanti bosan pula nak membaca kan... nanti mata korang juling pula nak membaca blog Eyrra ni kan... Eyrra cerita ni semua nya dari hati... dan yang sebenar-benarnya... tak ada tambah-tambah cerita nak jadi best pula.... ni semua perwatakan Eyrra... sesiapa yang mengenali diri ini je yang tau lebih lanjut perangai Eyrra macam mana... budak manja yang comel.... terover pula kan....


tata semua
meoww meoww



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in