WaHhhhhhh PiNK cOlOuR tu.....



 Siapa suka warna pink???
aku suka sangat warna pink.... sampai kawan-kawan aku dekat uitm panggil aku pinky... hehhehe.... ada aku kesah... kahkahkah... warna pink kan melambangkan kelembutan seseorang gadis tu... xheran lah kan...tapi kalau lelaki lah yang minat pink ni... aku kesah sangat-sangat tau... hehhee... sebab xsesuai pun.. nampak diaorang tu lembut..... aduyaiiiii.... kahkhakha....

jom tengok barang-barang warna pink



kalau lah aku tunang kan... aku nak pelamin macam ni... lawa lorh... suke suke suke... amboiiii.... belum pape lagi dah nak tunang ni... En.pakwe cepat-cepat lah kumpul duit tau... kahkhakha.....



nak berangan lagi ni.... kalau aku kahwin nanti.... nak pelamin besar macam tu... boleh muat ramai-ramai kalau nak bergambar... hehehhehe



semua perempuan dekat dunia ni suka bunga kan.... tapi pilihan diaorang agak berbezalah kan... aku suka bunga ros warna pink... itu lah pilihan yang paling tepat untuk aku.... korang macam mana pula???? tepuk dada tanya lah sendiri k???? hehehe



dulu aku gunalah benda alah ni... tapi sekarang x lagi... sebab dah bertudung.... simpan je lah... buat kenangan k...



laptop ni macam nyawa aku tau.... kalau lah laptop xde... macam mana nak muka buku , macam mana nak blogger n macam mana nak buat assignment... 



ruang tamu yang agak tenang....



beg balik kampung... hehehee.... jom balik...



snap sana... snap sini... wahhhhh... banyak nya picture aku kawan-kawan... bila camera ditangan... abis lah... full memory... kahkahkah...



rumah ku bilik ku.... seronok nya dapat tidur.....



kalau lah aku dapat rumah ni.... bahagia nya aku... hehhehe



jom merempit kawan-kawan...



ni satu lagi nyawa aku... kalau lah hp xde dekat aku... memang susah lah nak contact sape-sape... nanti xde kelas pun... aku rajin pergi... 



jom masak jom... nak jadi chef ni.... hehhehehe



jom bermuka buku nak????? itu je lah keje aku....



bila lah aku dapat drive kereta ni... sik bawa kereta kancil je... ermmmm



dah lama aku xmerempit dengan kawan-kawan skuter... rindu pula.... 



Al-Quran pun nak pink juga tau... 



tempat mandi pun boleh buat bilik tidur tau... hehhehe....



nanti kalau ada rumah sendiri... teringin juga nak memiliki.... 



berbasikal boleh menurun kan berat badan... rajin-rajin lah berbasikal k kawan-kawan....



jom tenang kan fikiran dekat sini... apa lagi... tidur lah... heehhehe....



jam sangat penting untuk aku... xselesa kalau dekat tangan ni tak ada jam....



iron baju pun nak colour pink juga tau... heehhehe



 camera ni murah je.. semua orang boleh memiliki....



camera ni guna filem... best lorh.... snap je keluar picture....



aku paling segan kalau timbang berat bila orang ada... ehheheh.... segan sangat-sangat.... merah dah muka aku....


jom cucuk pendrive banyak-banyak dekat laptop aku... hehehhe


seronok x tengok barang-barang ni.. semua nya pink colour kan.... mesti terasa nak memiliki kan.... apa lagi.... nak dekat raya dah kan.. kumpul lah duit banyak-banyak k... nanti lama-lama boleh lah memiliki nya... harap-harap macam tu lah ye.... 































0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in