HaNgOuT wItH bUdAk CuTe


Masa ni keluar pergi melaka dengan En.pakwe... sebab adik ni ada dekat rumah nenek dia... rumah nenek dia dekat je dengan rumah aku... dia ajak aku keluar jalan-jalan dekat melaka... aku layan kan aje... sebab dia bukan selalu pun dapat keluar masa datang rumah nenek dia... aku dengan rela hati nya keluar dengan dia... lepas je balik kerja... terus bergegas siap... sebab badan dah xboleh terima aku keluar dengan keadaan yang tidak mandi.... aku pun mandi dan siap-siap dengan cepat dan pantas... sebab xnak keluar lambat sangat... sebab nanti mesti balik lambat.... hehehe.... tapi kan.. tetap kita orang balik lambat juga... sebab jammmmm... ehhehe... jammm bila dah sapu dengan roti... lagi ar.... ehhh... aku dah merepek plak... sebelum balik rumah... keadaan di tempat kerja... nak citer juga... aku buat kerja cepat-cepat... sebab nak keluar pergi melaka dengan adik dan orang yang tersayang... aku agak cemas lah juga... sebab takut lambat... takut xdapat keluar dengan diorang... selamat lah papa dan mama (BOS)... kasi balik awal... mungkin dia tahu kot aku nak balik awal... ehhehhe.... terima kasih papa dan mama.... jom lah tengok picture kita orang.... nak kongsi juga pengalaman dengan korang semua... jommmmm




Ni lah jari jemari kita orang.... comel kan...




Rindu nya masa ni... rasa nak keluar je lagi bawa adik-adik ni... nanti akak free akak bawa korang jalan-jalan lagi k.....



peace yooooo..... masa ni dekat afamosa... panjat sana... panjat sini.... hehhehe...




sweet x.... hehehe.... budak kecik tu ambil picture kita orang... sik kene kan kita orang je... suruh kita orang ambil picture dekat-dekat... segan kot... hehehhehe....




Ni plak picture aku dengan zira dan adik nya.... akak rindu sangat-sangat masa ni... 


sekian terima kasih...
ni je citer masa aku keluar dengan dak ZIRA tu... nama kita orang sama.... heheheh.... tu masa kecik... agak confused bila kita orang tengah main-main ada orang panggil... dua-dua datang... hehehe... sebab xtahu orang tu panggil sape... kalau buat xtahu... nanti kene marah plak.. hehehe... kene lah hormati orang yang lebih tua dari kita... kihkihkih....







0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in