BaNg BaNg BoOm



kawan-kawan...
dak fendi ajak datang rumah dia esok malam...
sesiapa yang free datang lah ye....
aku cuma tolong inform kan je dekat korang semua....

yang penat-penat menaip : Eyrra Zerra

dak fendi suruh aku ajak kawan-kawan sekolah datang beraya rumah dia.... siap suruh aku inform kan dekat muka buku lagi... sebab kan kawan lah kan... aku pun buat lah... ramai juga lah yang commant... aku pun mula-mula xjadi nak pergi... sebab macam xramai pun nak pergi... aku cakap lah dekat fendi yang aku xjadi pergi.... lepas tu ada yang sms aku... tanya aku pergi ke x... aku cakap lah xada transport.... tertiba sms masuk... aku pun dengan laju nya buka... ingat kan sms dari En.pakwe.. rupa nya dari ain..... dia text mcm ni dengan aku....

Ain :
ko pergi rumah fendi????

Aku :
x.. xada transport lah... ko???

Ain :
ada... aku sewa bas mini....

Aku :
biar betul????? sape punya bas????

Ain :
ada pakcik dekat bus stand...

Aku :
(biar betul minah ni... nak pergi naik bus... dah lah xramai)berapa orang yang naik bas????

Ain :
aku,kau,sakinah dan peah xcomfirm lagi....

Aku :
sikit nya... ajak lah ramai-ramai lagi... kina xcomfirm lagi lah...

Ain :
kalau macam tu... kita berdua je lah pergi naik bas mini...

Aku :
(xnak lah pergi kalau naik bas mini berdua je... macam seram je... ermmmm... rasa malas pula.... aku terus xbalas text ain... sebab takut naik bas 2 orang je... )

dah petang .... tertiba je sms masuk... dak kina sms... kina cakap malam ni dia pergi rumah fendi... ain suruh aku siap pergi rumah kina... dalam hati aku... nape lah dah ain suruh aku pergi rumah kina... ambil je lah aku dekat depan rumah... aku pun lurus... ikut kan aje... sebab dah lama xpergi rumah kina... heheheh....

dah malam... aku pun siap-siap lah... pakai cantik-cantik... sebab nak bergambar dengan kawan-kawan... abang aku pun antar pergi rumah kina... mak aku xkasi aku jalan kaki malam-malam... dia cakap bahaya perempuan jalan malam-malam... padahal rumah kina mana jauh pun... 

lepas tunggu kina siap... dia pun ajak aku pergi rumah ain... naik kereta kancil dia... aku pun mula heran.. sebab dak ain cakap naik bas mini... asal dak kina nak naik kereta... tunggu je lah dekat depan rumah kina je... nanti dak ain datang lah ambil kita.... bila dah sampai rumah ain... aku xnampak pun bas mini.... kina cakap dak ain pergi amik dak hajar.... amboiii... dak ain amik dak hajar ... nape xamik aku terus je... ermmmm.... aku terus call ain... 

Aku :
ain ko dekat mana???? aku dekat depan rumah ko ni....

Ain :
aku dekat dalam bas mini.... aku dekat depan rumah kina... nape xsms aku dah gerak pergi rumah aku....

Aku :
(tertibe je aku nampak peah dengan akak dak hajar dalam kereta kancil ) aku terus mati kan telefon....

aku tanya kina... beb dak peah naik kereta sape tu???? sape yang bawa kereta tu.... kina senyap je.... beb mana bas mini??? tunggu lah ain... kenape ko follow kereta kancil tu????
kina senyap je.... xcakap pape pun... rasa nak ketuk je kepala dia.... macam tunggul aku dekat dalam kereta dia...

tertibe je kereta kancil yang kina follow tu berhenti dekat jambatan... pintu kereta pun terbuka... suspen je.... rupa nya dak ain.... dak ain terus datang dekat aku... dia tanya rumah fendi... rupa nya bas mini tu kereta kancil mak dia... siot je... buat aku takut je nak pergi dengan dia pagi tadi... kalau aku tau lah bas mini tu kereta kancil... dah lama aku ikut je dia...

masa dia ajak aku tu... aku takut sangat-sangat.... aku text dak hajar... hajar cakap dia xboleh pergi... nanti mak dia marah... sebab jumaat dia nak keluar dengan fais... tertibe je ada dekat dalam kereta tu... aku text peah... dia cakap dia xboleh pergi... sedare dia datang... aku text kina pun dia xboleh pergi... sedare dia datang juga... seram gila aku nak balas text ain.... aku diam kan diri je... xpegang hp pun... serbesalah dibuatnya dengan dak ain... kalau aku xikut dia... mesti dia marah nanti...sebab dia dah sewa bas mini....

sampai je rumah fendi... aku terkene bang bang boom rupa nya... ain gelak-gelak kan aku... hajar pun ada sekali rupa nya.... aku geram gila... selamat lah diorang buat aku gembira.... kalau x... memang kene dak ain... aku cekek-cekek dia... padahal xsampai hati pun.... heheheh.... kita orang bergambar je dekat rumah fendi.... beraya dekat rumah fendi... siap dapat duit raya lagi rm5... suke suke suke... sebab dah besar kan... selalu nya xdapat duit raya.... ehehhehe....

lepas tu budak lelaki kelas aku pun ada... ramai juga rupa nya yang datang malam tu.. aku ingat kan kita orang je... meriah gila malam tu... rendang mak dak fendi buat sedap lorh.... nyum nyum nyum... dah lama xjumpa diaorang... semua dah ada perubahan... sekarang ni... kawan-kawan aku dah xpakai motor lagi... semua guna kereta.... dah besar lah kata kan... jom tengok gambar yang kita orang snap2....



aku ,ain ,hajar dan peah



aku dengan datin sakinah... aku pun xtahu nape diorang panggil datin... huhuhu.... top rupa nya ko... aku doa kan ko kahwin dengan dato tau.... heheheh



ni lah kak suhaila.... akak dak hajar....



kami bertiga sahabat selama nya.... sayang korang....



kami suka bergambar.... masa sekolah dulu... bila dah bergabung... macam-macam pose kita orang buat... rindu sekolah... rindu dekat cikgu-cikgu....



sedap lah tu makan rendang yang mak fendi buat.... tu yang smile sampai ke telinga.... 



dah lama xbuli hajar... jom kita ramai-ramai buli hajar.... kihkihkih.... 



ni lah anak dak usin,dak mad dan dak ucop....

aku dangan dak hajar anak bongsu... dak ain anak bongsu xjadi... ehhehe... tertibe kuar adik dia... jadi lah perempuan bongsu...

tapi aku dengan ain dalam adik beradik kita orang... kita orang je perempuan... yang lain lelaki... kecian kan... sik kene buli je dengan abang-abang...



peah dan ain ni keje korang makan je kan... heheheh..... selamat dak peah dengan dak ain ni rajin... siap basuh pinggan dan cawan lagi dekat rumah fendi.... ni lah ciri-ciri menantu yang mak dak fendi cari... ehheheheh



ni lah hajar budak tembam yang selalu masa sekolah dulu merempit dengan aku.... dulu masa sekolah selalu pergi joging sama-sama kan... rindu nya saat tu....



melepak dekat depan rumah fendi... lepas keyang makan dekat rumah fendi... diorang lepak dekat luar... nak ambil angin luar konon nya tu... hehhehehe.....



lepas ni bila lah dapat berkumpul macam ni lagi kan... seronok nya... lepas ni mesti rindu dekat korang semua... selamat hari raya kawan-kawan.....


dak ain siap post lagi dekat muka buku... tengok lah ni... geram pula aku dibuat nya.... aku sekeh kepala dak ain ni nanti.. baru dia tau langit ni tinggi ke rendah... hehehehehe.... jom tengok....


yess ! smlm Eyrra Zerra trkena bam2 bom !
ahahahahaha....cian die..
cowie yunk..

yess ! smlm arie yg best r..ngeh3
Eyrra Zerra kne tpu ngn aq idup2..ehehehehe
tian die..cowie aw yunk..sje je nk graw2 ngn ko..
an kte dh lme xjmpe...:D nnti aq mnx maap blik ea2.. ♥
 — at Atas Puncak Menara Klcc.








2 comments:

  1. Replies
    1. jangan lah sedih....
      ni pun main redah je pergi....
      sebab dak ain ajak naik bas mini dia....

      Delete

 
Copyright © Missue Eyrra Zerra | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in